miercuri, 8 aprilie 2020

Am implinit 56 de ani, blogul a implinit 10 ani!

Azi, 08.Aprilie.2020, am implinit 56 de ani.

Ca de obicei, cu atat mai mult in contextul actual dificil, ii multumesc Tatalui cel ceresc pentru ca inca respir.

Viata mea in aceste zile dominate de circul corona virus este aceeasi, cu exceptia faptului ca sunt arestat la domiciliu.

Nu am niciun stres legat de aceasta boala, am iesit din casa de cate ori a fost necesar pentru aprovizionare (cumparaturi).

Nu am purtat masca si manusi si nici nu m-am infectat cu corona virus. Raman la parerea ca nu ma pot infecta decat in urma unei actiuni deliberat dusmanoase, nu prin propria imprudenta.

Fara sa am o statistica exacta, traiesc cu impresia ca minim 90% din cazurile de infectare din Bucuresti s-au produs in unitatile medicale bucurestene. Sa faca presa sau statul o analiza exacta, daca au chef.

Dincolo de toate acestea, ii multumesc Tatalui cel ceresc pentru ca mi-a daruit viata si ca mi-a pastrat-o pana in aceste zile.

Tot azi, 08.Aprilie.2020, blogul meu a implinit 10 ani.

Blogul, care contine trei parti din cauza lipsei de memorie video alocate la un moment dat de Google, s-a dorit o reflectare a vietii mele in timp real.

Daca ar fi sa impart blogul in categorii principale, l-as delimita astfel:

1. Momente banale cotidiene: flori si pomi infloriti, natura in general, lume, evenimente de orice fel (sport, arta, politica, hobby);

2. Vacante;

3. Societatea si mafia de stat.

Din cate am vazut, majoritatea blogurilor nu mai sunt active. Entuziasmul initial al unora s-a pierdut. Altii au migrat catre alte retele de socializare.

Prefer sa pastrez acest format, care mi se pare foarte bine sistematizat.

In rest, atat timp cat voi putea, voi posta in continuare articole.

Multumesc tuturor vizitatorilor acestui blog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu