vineri, 17 aprilie 2020

Comunicarea de catre autoritati a taxelor pe care le am de platit si plata acestora in Sectorul 5 din Bucuresti

M-am tot luat cu corona virus si am uitat de acest subiect care are ceva vechime.

As avea cateva cuvinte de spus despre modul in care functioneaza comunicarea taxelor pe care trebuie sa le platesc in Sectorul 5 si despre modul in care se face plata taxelor in Sectorul 5.

Anul trecut, 2019, am platit in doua transe impozitul pentru apartament si pentru cota de teren.

Am platit integral ceea ce mi s-a comunicat. La un moment dat, fiind cu alte treburi pe la ANAF, mi s-a spus ca mai am de plata 2 lei!!! Serios? Mi s-a comunicat o suma de plata la un moment dat si am platit cu 2 lei mai putin ca nu aveam bani?

Anul acesta, 2020 (e destul de proaspat cazul), am platiti impozitul integral inainte de 31.Martie.2020. Nu primisem inca instiintarea de plata. Am platit mai devreme ca sa nu stau la cozi, intre timp a venit si circul corona virus care ne complica viata inutil.

Dupa 31.Martie.2020 am primit de la Dănuț Florea instiintarea de plata, insotita de o felicitare a lui dom' primar (platita de contribuabili!), care imi ura (printre alte vrajeli clasice) lumina in suflet si gand bun.

Nu stiu cata lumina in suflet si cate ganduri bune are Dănuț Floricel ăsta, dar pe o hartie din instiintarea de plata era scris un total de 355 lei, pe alta era scris un total de 353 lei, iar eu am platit in fapt 320 lei la 'tonomatul' de la CEC (angajatii CEC au refuzat sa incaseze direct de la mine si m-au trimis la 'tonomat'!). Suma de 320 de lei mi-a fost comunicata de tonomat si am platit integral ceea ce mi s-a comunicat.

Presimt ca iar ma asteapta circul celor 2 lei! Sau sa ma astept la dobanzi si penalizari pentru suma de 35 de lei? Sper sa treaca starea de urgenta si sa pot sa ma interesez daca nu cumva mi-a inventat fiscul vreo datorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu