marți, 21 aprilie 2020

Circul corona virus. Din nou la supermarchet la cumparaturi, alt congres al porcariilor!

Azi, 21.Aprilie.2020, am fos la cumparaturi dupa o pauza de fix 10 zile.

Au fost 10 zile in care nu am mancat fructe deloc, fapt care nu stiu sa se mai fi intamplat vreodata in viata mea!

De data asta am luat vreo 12 chile de mere (de doua feluri), probabil pentru urmatoarele 10 zile.

Nu a fost coada deloc, ba chiar era pustiu. Am reusit cu aceasta ocazie sa intru si in Carrefour Vulcan, la care cred ca nu am mai fost de o luna, din cauza ca erau cozi afara si mie nu imi plac cozile.

In Kaufland Vulcan si Carrefour Vulcan erau destule porcarii in chip de legume si fructe "proaspete".

Am remarcat, de exemplu, pastarnacul de tip stafide! Nu stiu de cand zace aceasta mizerie in magazinul alimentar, dar pastarnacul pe care l-am luat eu acum 10 zile si din care inca mai am in frigider arată mult mai bine decat jegurile din supermarchet.

Soiul de mere cel mai ieftin din ambele magazine enuntate arata la fel de mizerabil. Plus ca nici macar nu mai este atat de ieftin, costand (cel putin azi, 21.Aprilie.2020) cam 3,50 lei/ kg.

La cum aratau aceste mere, daca ar fi costat 1 leu sau 1.000.000 de lei chilu', tot nu as fi cumparat.

Multe preturi nu sunt afisate la vedere, asa cum este normal. Dar ANPC nu face controale regulate prin supermarcheturi, sau daca le face, le face la 'șto.

Se pare ca neafisarea preturilor este o tactica aplicata produselor cu scaderi de pret, pentru ca am cumparat din Kaufland pulpa de porc fara grasime, fara os si fara pret afisat cu 13,85 lei/ kg. Am cumparat vreo 8 chile. Cred ca imi ajung pentru 10 zile.

La fel, in Carrefour, nu erau afisate preturile la marar, patrunjel si leustean. S-a dovedit la casa ca fiecare legatura costa 0,70 lei. Desigur, acest exemplu este mai putin important din punct de vedere financiar.

Bananele din Carrefour, descarcate in fata mea si puse in raft, erau umede de parca fusesera tinute in piscina.

In Kaufland angajatii alegeau (tot in fata mea) lamaile "proaspete" de cele deja cuprinse de 50% mucegai verde-albastrui (foarte util pentru fabricarea penicilinei).

In rest, preturi nebunesti la fructe si legume proaspete de calitate (9-10 lei/ kg la mere si pere, ardeii costa 12-14 lei/ kg, adica tot atat cat chilul de carne cumparat tot azi).

Sunt foarte dependent de legume si fructe proaspete si sunt foarte scârbit de oferta sinistră din comerțul capitalist postdecembrist.

Din cauza E-urilor nu cumpar decat foarte putine spre deloc produse alimentare procesate. S-a vazut ca si pâinea o prepar in casă.

S-a spus in "lege" ca se pot plafona preturile. In traducere libera si in realitate, preturile la produsele care conteaza au crescut constant, iar statul mafiot totalitar manaca rahat cu plafonarea lu' Peste. Se poate intampla plafonarea, dar nu se va intampla niciodata. Sa nu uitam ca s-a ieftinit benzina si ca haleala ar trebui sa fie aproape gratis...

Dar asa ceva nu se va intampla in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu