marți, 4 mai 2010

Fara ocupatie

Ieri, 03.MAI.2010, mi s-a terminat perioada de acordare a indemnizatiei de somaj. M-am dus la Agentia pentru ocuparea (sau neocuparea) fortei de munca din sectorul de care apartin, si anume 5. Intru la camera 1, o doamna primeste copia dupa cartea de identitate, copie dupa cartea de munca si adeverinta medicala ca sunt apt de munca. Ma trimite la camera 2. O doamna introduce niste date in calculator si imprima. Se amuza teribil cand vede ca voi urma cursul de dulgher. Pacat ca nu se organizeaza si cursuri de europarlamentar, ma gandesc eu. Ce-as mai fi ars gazul pe 7000 de euro pe luna! Ma trimite la camera 6 cu un dosar. Ceva lume pe hol. Intreb daca e vreo persoana inauntru. Mi se spune ca e o fata. Stau ce stau, nimeni nu iese. Plictisit, intru. Erau 3 lucratori in camera, dar niciun reprezentant al "clientilor". Arat dosarul unei doamne, il citeste, imi da decizia de incetare a acordarii ajutorului de somaj si imi spune ca trebuie sa fie semnata de domnul de la biroul vecin, impreuna cu cartea de munca. Obtin semnaturile si ma reintorc la camera 1. Doamna de la camera 1 ma pune sa mai dau niste semnaturi. O intreb daca mai primim vreun ban de aici incolo. Imi spune ca legea s-a schimbat si ca inainte era o perioada de prelungire, care acum nu mai exista. Deci suntem liberi sa murim de foame, concluzionez eu. Doamna de la camera 1 nu comenteaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu