marți, 7 decembrie 2010

Angajatorii pun intrebari traznite

Nu odata angajatorii pun intrebari traznite candidatilor online. Cum ar fi urmatoarele 5 exemple, care contin si raspunsurile (click pentru marirea imaginilor):



Astfel de chestionare sunt de fapt studii de marketing si se ascund de obicei in spatele unor anunturi fictive de locuri de munca. In cazul in care anunturile sunt reale, se urmareste alegerea unui candidat nepregatit sa lucreze pe bani adevarati si in conditii corecte. In general raspund la intrebari ca sa am de ce rade cand le revad.

Comentez doar raspunsurile la chestionarul din ultima imagine:
1. Am raspuns "-" pentru ca nu pot exista obiective intr-o tara cu economie aproape zero si care nu respecta nicio regula a performantei, ca sa nu mai vorbim de respectul angajatorilor fata de lege.
2. Am raspuns "-" pentru ca locurile de munca ideale sunt pentru persoane tip EBA (7000 de euro pe luna pentru o munca de cea mai buna calitate si... cantitate, constand in statul pe un fotoliu de parlamentar european). Eu sunt un simplu cetatean, adica NIMENI.
3. Am raspuns "Da." pentru ca acesta este raspunsul corect la intrebarea "Puteti prezenta...". Daca intrebarea ar fi fost pusa altfel, raspunsul ar fi fost altul.
4. Am raspuns "-". Asta ori a fost o prezentare scurta, ori nu am invatat foarte multe (poate chiar nimic).
5. Am raspuns "-". Un angajator optimist ar putea crede ca doresc sa lucrez gratis. Eu cred ca intrebarea este incorect pusa atat timp cat nu se cunoaste fisa postului.

Un comentariu: