joi, 2 decembrie 2010

Blogul lui Mircea Grig

Este plin de articole interesante. Ultimul articol se refera la momentul actual, la relatia dintre putere si cetatean (sau prapastia dintre putere si cetatean).

De multe ori am fost tentat sa comentez. De fapt am si facut-o. Numai ca nu am reusit de fiecare data din cauza codului de siguranta. Desi cred ca l-am scris corect (click pe imagini pentru marire):





Noroc ca am fost pe faza si am inregistrat momentele anterior si posterior scrierii codului. Partea mai neplacuta a fost ca a aparut o noua cerere de introducere a codului fara sa ramana comentariul. Dar asa pot sa comentez de aici ce trebuia sa apara acolo.

M-am gandit si eu la inceput cum sa fie accesul catre comentarii si mi s-a parut cel mai bine sa las libertate totala. Am inteles ca singurul risc real este acela al spamurilor. Riscul comentariilor anonime si negative mi-l asum. Scriu pe blog despre realitatea vazuta prin ochii mei. Daca vad prost nu am o problema sa mi se spuna ca scriu prostii. La urma urmei, intr-un anumit sens, contradictia este izvorul miscarii. Pana ajung la spamuri ii dau inainte asa.

2 comentarii:

  1. Salut si multumesc pt aprecieri. Din pacate cineva este extrem de deranjat de blogul meu pt ca de ex acum este blocat. Nu stiu daca e doar un blocaj accidental sau baietii portocalii fac si ei ce stiu mai bine. In orice caz, ma gandesc din ce in ce mai serios sa-mi fac un site mai bine securizat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut ca blogul tau e blocat. Ce pot sa zic, al meu nu e deloc securizat pentru ca nu cred ca prezinta atata importanta, dar nu se stie niciodata. Totusi, e doar un blog.

    RăspundețiȘtergere