miercuri, 2 februarie 2011

Campion la intetinere

M-am uitat pe lista cu intretinerea pe luna decembrie si am constatat ca sunt cel mai mare platitor de la scara de bloc in care locuiesc: 766 lei, aproximativ 180 de euro la cursul oficial de azi, reprezentand ceva mai mult decat salariul minim pe economie din Romania proaspat negociat pentru anul 2011.


Ce comentarii se pot face pe aceasta tema? In primul rand, nu sunt restantier, spre deosebire de 11 apartamente din totalul de 27 de la aceasta scara. Totusi, lista de la intretinere nu este completa, in sensul ca majoritatea locatarilor au centrale de apartament si cheltuielile cu consumul de gaze pentru incalzire si apa calda nu este afisat. Daca ar exista si aceste date, s-ar explica mult mai usor restantele de peste 1000 de lei pe care le au apartamente la care intretinerea lunara nu depaseste (aparent) 200 de lei.

Altfel, vad ca am cel mai mare consum de apa rece si apa calda, dar la incalzire ma intrece un apartament de doua camere, unde se pare ca iarna e ca vara sau chiar mai cald.

Mai exista o cheltuiala extraintretinere, dar inclusa aici: 148 de lei, pe care ii platesc lunar, timp de 6 (sase) luni, pentru ca s-a furat contorul de caldura de la subsolul blocului. Administratorul a spus ca hotii au intrat pe la subsolul scarii vecine, au spart peretele despartitor de caramida si au demontat contorul. Mi-a mai spus ca s-au furat contoare de caldura pe banda rulanta in Bucuresti. Nu am avut cum sa ma opun atunci cand RADET a spus ca e responsabilitatea locatarilor si a facturat in consecinta. Acum, eu ce ar trebui sa fac: sa angajez paznic la subsol? Asa ca, desi nu sunt hot, platesc ciordeala altora si contribui la traiul lor decent cu aproximativ 900 lei.

Frumos sau ce? (Raspuns corect: ce).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu