luni, 21 februarie 2011

Turism montan in Italia (1). Bardonecchia.

Avem munti si mare, dar nu suntem singurii pe lume care au asa ceva. Mi-am propus sa postez pe blog mai multe episoade despre turismul pe care l-am practicat timp de 6 luni, in perioada iunie 2008 - decembrie 2008, atunci cand am lucrat la Torino.

La 85-90 de km de Torino se afla statiunea montana Bardonecchia, la altitudinea de 1240 m. Numele locatiei nu imi spunea nimic. Cu toate acestea, a fost una din gazdele Olimpiadei de iarna de la Torino. Localitatea ofera partii de schi si este punctul de plecare pentru numeroase trasee montane. Se mai practica intens mountain bike. Muntii ating in regiune 3000-3500 m altitudine.

Si acum cateva poze:
Ceasul garii si muntele pe fundal.

Gara (cam obosita, zic eu).

Munti vazuti din Bardonecchia.


O vedere din poiana.

Case.

Centrul de fotbal pentru copii, al clubului Juventus Torino.

Bardonecchia.

Telecabină.

Telescaun.

Bardonecchia in vale si peisajul montan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu