joi, 7 aprilie 2011

Green Revolution nu vrea sa pedalam

Pe la 10:55 am ajuns in Parcul Tineretului cu gandul sa inchiriez o bicicleta.


Vreo 15 persoane erau la coada langa niste caini vagabonzi pasnici.


Programul afisat este 10-17. Totusi, la 11 este inca inchis.


Nu am chef sa stau la coada si dau sa plec, cand atentia imi este atrasa de aparitia unor... zane.


Cele doua Albe Ca Zapada cara vesele niste troace si sunt atent asistate de niste agenti de paza... (Vai, cat de mult imi plac aceste poze!)



Ma mai uit odata cu jind la depozitul de biciclete, dar imi bag picioarele si ma tirez.


Fac o gramada de poze la copaci infloriti si ma intorc dupa o ora.


S-a deschis. Coada a disparut. Ma indrept optimist sa cer formularul, dar supriza: tanti cu formularele ne anunta ca nu mai sunt biciclete si ca trebuie sa mai asteptam. Imi fac socoteala rapid: cei care abia au plecat nu se intorc mai devreme de o ora. N-am chef sa ma uit pe pereti pana atunci. Dar celelalte biciclete din "rastel"? Alea sunt defecte. Pai, daca vad eu bine, se inchiriaza doar 20, maxim 30 de biciclete, restul fiind de decor. Sa creada lumea ca e activitate. "Pedaleaza sanatos, traieste sanatos" este sloganul afisat de Green Revolution. "As trai eu, dar cu cine?" ar intreba poetul popular de la mine din cartier. Imi bag inca odata picioarele si ma tirez definitiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu