sâmbătă, 20 august 2011

Ce insemna "local de fite" in Romania?

Tot fâțâindu-mă cu bicicleta in Herastrau nu am cum sa ocolesc zona teraselor lu' pește, unde se duce lumea zisa "buna" a capitalei. Asa ca mi-am facut o parere despre ce inseamna un astfel de local.

Intrarea pe partea "continentala": un gard metalic sinistru, fara niciun fel de valente estetice; strada betonata si, evident, șănțuită pe mijloc; alte mizerii metalice plasate in drum.

Cum sa nu te atraga un astfel de loc?! Dar pentru penibilii cu bani din Romania merge si asa. "Unde mergem draga azi?". " Stiu eu un loc misto la sosea!".

Altfel, masini de lux, impecabil!

Acest trotuar ne poate purta pasii catre local.

Si acum, accesul la local dinspre lac.

Gard viu sinistru, pamant prafos, beton prafos.

Nu e minunat? Te uiti cu jind... Doar asa mai scapi de jeg!

Altfel, localul e frumos...

Dichisit... "Intrati, intrati! Ce sa faceti in prăfăraia de afară?".

Dar, asa ceva?!

Taxele incasate de la localurile de langa lac chiar sunt insuficiente pentru a avea o alee decenta care sa incojoare lacul? Eu cred bani ar fi, dar daca nu "vrea muschii" Primariei si ALPAB-ului... E mult mai simplu cu ghivece in... padure si alte inutilitati costisitoare, nu-i asa?

Un comentariu:

  1. mai conteaza?! ...pentru parvenitii giboni si pentru pitipoancele lor odioase merge orice...

    RăspundețiȘtergere