joi, 16 februarie 2012

Era glaciara - ningea din nou prin Bucuresti








6 comentarii:

  1. lindissima a neve, torna as cidades nostalgicas...

    cvb

    RăspundețiȘtergere
  2. Zimno, mokro i ponuro. Poczekajmy na wiosnę.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu cum esti tu,dar eu m-am saturat de zapada pana peste cap.Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum, daca tot ai pus problema, mi-a amortit de cateva ori aratatorul pe butonul aparatului foto, dar cred ca sunt relativ rezistent. Eu prefer inghetul decat fleasca rezultata dupa incalzirea vremii. Si mi-ar placea sa mai facem o tura cu sarbatorile de iarna, daca tot avem zapada.

      Ștergere
  4. Eu prefer sa fie frig,dar nu zapada.Sunt rezistenta si eu.Nu-mi place deloc zapada.Si stii de ce?Din cauza mizeriei care se face pana se topeste si se usuca.Daca as putea sa merg prin aer pana atunci tare bine ar mai fi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place zapada, mai ales cand e proaspata. E singurul moment cand Bucurestiul arata impecabil (dispar si cele mai dificile pete). Dupa care avem masura poluarii (de exemplu autobuzul din fotografia a treia si tot maroniul stradal).

      Ștergere