vineri, 16 martie 2012

Trei intamplari cu caini vagabonzi intr-o dimineata

Azi, 16.MARTIE.2012, pe la 7:40 m-am dus la cumparaturi. Pe strada, din sens opus, o doamna cu o fetita veneau spre mine, latrate de niste javre salbatice. M-am pregatit de autoaparare si am mers mai departe, prudent. Cainii s-au cam intimidat de prezenta mea si au facut "partie". Am remarcat uimit ca doamna cu fata mergeau in spatele meu... Mi-am adus aminte cu acest prilej ca acum 5-10 ani fata mea traversa de doua ori circulata strada Sebastian ca sa evite haitele si sa ajunga la scoala!

Cand m-am intors de la cumparaturi, alta haita s-a apucat sa latre si sa fugareasca (?!) o masina care iesea in strada de pe trotuar. Un caine era in apropierea unui tanar si cam departe de masina, asa ca a preferat sa-si verse oful pe tanar, adica a incercat sa-l muste. Tanarul s-a ferit si cainele l-a "iertat", speriat de o posibila riposta.

Dupa care m-am dus sa platesc impozitul la casa. In intersectia 13 Septembrie cu Progresului, alt tanar era hartuit de alta javra.

Dar, stim cum zic ONG-urile si "iubitorii" de animale: oamenii sunt rai, cainii sunt suflete nevinovate!!!

Asa sa fie?

3 comentarii:

  1. Imi este tare frica de cainii vagabonzi.Am patit-o de cateva ori si eu.S-au repezit la mine si mi-a fost rau de spaima.Nu face nimeni nimic in privinta lor,sa-i adune undeva.Cred ca in curand o sa fie mai multi caini decat oameni.Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. mai sa fie! ti-a trebuit platit de impozite cu bonificatie in luna martie. trebuia sa astepti luna aprilie poate norocul tau cu cainii se schimba.
    diamar...nu fi fata sperioasa ca NIMENI este macio.un sfat - cand pleci de acasa , pleaca cu sotul tau! si stai linistita ca pete catva ani tara va fi habitatul ciorilor si cainilor, bastinatii vor fi plecati din tara.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    "javrele" suntem noi, oamenii!
    Pentru ca nu avem educatie.
    In ce sens?
    Pai cand esti "propietarului" unui caine, nu te duce creierul (sau nu-ti pasa) daca se perpetueaza. Asa ca il lasi cu bioritmul sau, cateaua fata si arunci cainii in strada.
    "javrele" despre care vorbesti nu apar din senin, nu cad din cer precum ploaia!
    II arunca alte "javre" pe care noi ii numim oameni, doar pentru ca seamana izbitor de mult cu noi!
    Asadar: si pentru iubitorii de animale si pentru animalele, in sine, propetari de insufletite patrupede, TREBUIE EDUCATIE si RESPONSABILITATE!
    Daca nu... vom face slalom printre rahati, ne vom feri de "haite" si ne vom lamenta pana la... the endul zielor noastre!

    RăspundețiȘtergere