luni, 19 martie 2012

Un anonim extrem de disperat

Motto: "PARAZITULE!"

Asa mi se adreseaza "Anonim Mar 18, 2012 01:25 AM". Se pare ca "papusa blonda" anonima este mai nervoasa ca niciodata si nu doarme de grija blogului meu, din moment ce comenteaza agresiv, insultator si tendentios la orele 01:25 AM (!). Sau face ore suplimentare pentru ca niste sefuleti care "muncesc" se simt deranjati de blogul meu.

Ce a putut provoca o reactie atat de acra si de penibila la adresa blogului meu? Faptul ca "parazitul" pozeaza caini, strazi mizerabile si masini generos impregnate de jeg? Cam ce reactie ar trebui sa am vazand aceste lucruri zi de zi? Sa le ignor? Sunt cetatean liber, am dreptul la opinie. Daca am mintit sau am dezinformat, de ce nu-si face anonimul blog, sa ne arate cat de minunata este capitala si cat de odios si sinistru sunt eu, care public "mizerii"? De ce nu se lauda pe blogul lui cu munca si realizarile personale de pana acum? De ce se rezuma actiunile lui doar insulte si tentative de manipulare, intimidare si decredibilizare?

Pe cine poate deranja astfel de articole? Evident, pe baietii destepti din primarii, care isi vad infirmata propaganda cu "infrastructura este finalizata in proportie de 90%", care isi vad infirmate realizarile fictive intens laudate, care mimeaza preocupare in privinta problemei cainilor vagabonzi, desi aceasta problema este amplificata constant.

Mie nu mi s-a parut ca vad vreo persoana fericita ca este atacata de caini vagabonzi. Nu am vazut pe nimeni rugandu-se de cainii vagabonzi: "Ataca-ma!", "Musca-ma!". Dimpotriva, am vazut foarte multe persoane terorizate de cainii vagabonzi si pe multi i-am ajutat, punandu-ma pe mine insumi in pericol. Daca imi aduc bine aminte, o singura persoana mi-a multumit pentru ajutor.

Nu mi s-a parut ca vad vreo persoana extaziata de jegul din Bucuresti. Nu am vazut pe nimeni rugandu-se de primari: "Va rog frumos, descarcati o basculanta de praf si in fata casei mele.". :))

Nu am vazut televiziunile instaland camere web in zonele haitelor de javre, pentru a informa corect cetatenii, pentru a se vedea cine sunt agresivi, cetatenii sau javrele, pentru a arata pe cei care hranesc cainii vagabonzi si le creaza adaposturi in oras, pe trotuare.

Nu am vazut televiziunile facand reportaje despre abundenta jegului din Bucuresti, desi il vedem si il respiram cu totii. Nu am vazut reportaje televizate despre banii aruncati pe toate mizeriile edilitare.

De unde se vede ca poporul este mintit din greu cu televizorul, cu televiziunile "libere" postdecembriste.

Dar sa revenim la sitagma "PARAZITULE!". Anonimul cel nervos si cu insomnie acuta "uita" ca niste "neparaziti" cu mare chef de munca la statul mafiot plateau Bechtelului circa 16 milioane de euro pe kilometru de autostrada!!! Pana a decis guvernul Boc la un moment dat ca e prea mult si a stabilit un nou pret, de circa 9 milioane de euro!!! Ce a "uitat" guvernul Boc sa faca: sa ancheteze pe "neparazitii" care au platit pana atunci 16 milioane de euro pe kilometrul de autostrada, pentru subminarea economiei nationale (ce nu am inteles eu inca: cum a subminat Ceausescu economia nationala?).

Ce alte realizari mai au "neparazitii" care muncesc in Romania, probabil 20 de ore pe zi: achizitii publice la preturi supraevaluate (!?!), falimentarea intreprinderilor, scufundarea flotei, distrugerea agriculturii, falimentarea cetatenilor etc.

Exista foarte multi "neparaziti" in Romania care considera ca, pe langa salariul de la stat, merita si spaga privata: prin politie, procuratura, judecatorii, ICCJ, medici, profesori. Nu sunt cazuri inventate de mine, m-as mira sa fie toate inventate de presa pe care o citez atat de des.

Inteleg perfect ca, dupa atatia euro aruncati (de catre "clasa muncitoare") pe kilometri iluzorii de autostrada, pe achizitii publice la preturi supraevaluate si pe spagi, angajatorii nu-si permit sa ma plateasca cu 1000 de euro net pe luna, desi ii merit dincolo de orice dubiu, la fel cum oricare alt cetatean roman merita un salariu minim de 1200 de lei pe luna pentru munca cinstita. Inteleg perfect ca, din aceleasi motive, statul roman a fost "obligat" sa majoreze TVA-ul la 24%!

Dar, pentru ca toate aceste situatii "fericite" pentru Romania si cetatenii ei trebuiau sa poarte un nume, lui Marius i s-a spus "Parazitule!"... Felicitari!

3 comentarii:

  1. BARBU MARIUS, din BUCURESTI
    STR. CUNTAN MARIA, Nr. 4, Loc. BUCURESTI, Sector 5, Jud. BUCURESTI, Cod poştal: 051705,
    Telephone 0214118626

    RăspundețiȘtergere
  2. “Mintile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente, iar mintile reduse ii discuta pe altii.” –"papusa blonda" anonima

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles, de aceea ma discuti tu numai pe mine. Probabil ca mintea ta redusa isi imagineaza ca eu am bagat tara in criza, ca eu tin cainii vagabonzi pe strazi etc :))

      Ștergere