duminică, 23 decembrie 2012

Se infirma mitul cozilor din magazine inainte de sarbatori

Cu ocazia sarbatorilor televiziunile ne prezinta mereu stiri cu cozi in magazine, in special la supermarcheturi.

Anul acesta, ca niciodata, mi s-a parut foarte subtire. De joi, 20.Decembrie2012, si pana azi, 23.Decembrie.2012, am fost prin mai multe supermarcheturi ca sa imi iau din fiecare ce mi se parea mai placut si mai interesant (dar si sa acopar lista facuta de sotie).

Am facut acest lucru mai ales pentru ca nu a mai fost inghesuiala din alti ani si am putut sa ma invart lejer peste tot. De obicei nu ma duc la cumparaturi sambata sau duminica, tocmai pentru ca sa evit aglomeratia. Acum mi s-a parut mult mai putin aglomerat decat in zilele obisnuite de sambata sau duminica. Nici nu am stat la coada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu