sâmbătă, 15 decembrie 2012

Mafia spagii la Casa de Asigurari de Sanatate

Primul articol de pe blogul meu numarul 3 era dedicat unei institutii a statului mafiot: Casa de Asigurari de Sanatate. Joi, 09.August.2012 povesteam cum am fost purtat pe drumuri, umilit si batjocorit de căcatii paraziti din institutiile statului mafiot. Pentru un rahat de adeverinta necesara fiului meu, adeverinta pe care statul - daca n-ar fi mafiot - ar trebui sa o elibereze instantaneu, am pierdut zile si am batut drumuri. In final nici nu am obtinut-o, pentru ca gunoaiele care o freaca la stat pe banii contribuabililor mi-au mai oferit o lista de cozi si drumuri pentru alte acte, necesare doar pentru a finanta niste paraziti cu pile din institutiile inutile ale statului mafiot.

Intre timp, fata mea, care este studenta, a fost trimisa de medicul de familie sa-si faca rost de adeverinta de asigurat, pentru ca, chipurile, nu figura ca asigurat in "evidenta" Casei de Asigurari de Sanatate". Cum adica, este studenta la zi si nu figureaza ca asigurat? I-am povestit fiicei mele cum a fost cu fiul meu (fratele ei, desigur) si i-am recomandat sa citeasca articolul de pe blog (http://lmar2012b.blogspot.ro/2012/08/institutiile-statului-mafiot-casa-de.html). Urmarea a fost ca fata mea a renuntat sa se lupte cu sistemul!

Eu cred ca a procedat corect. Sansele sa se imbolnaveasca umbland aiurea pe la cozi inutile erau uriase, iar adeverinta de asigurat tot nu ar fi avut.

Statul mafiot, care este echivalent cu statul de spaga, a inventat o noua ticalosie prin introducerea acestor adeverinte de asigurat, cu scopul precis si penal de a stoarce spagi de al cetateni! Fraierii (eu sunt unul dintre ei) sunt purtati pe drumuri, iar "descurcaretii" sunt jecmaniti in regim de urgenta.

Statul nemernic refuza sa detina un sistem informatic performant, care sa verifice situatia personala a unui cetatean in timp real si sa elibereze pe loc un rahat de adeverinta de sanatate. Scarbele de la stat se prefac ca muncesc si ca verifica "manual" date personale ale cetatenilor.

Pe 13.Decembrie.2012 s-a probat din nou ticalosia sistemului de sanatate romanesc. Aflam de pe sursa http://a1.ro/news/social/spagi-la-casale-de-sanatate.html:

"Spagi la Casele de Sanatate! Adeverintele se obtin doar daca platesti
13 decembrie 2012   •   20:20    •    SOCIAL

Pana si o banala adeverinta care arata ca ai dat bani statului costa. Sute de oameni se calca zi de zi in picioare la Casele de Sanatate pentru a obtine documentul. Daca stau la coada, rezolva problema in doua saptamani
[!!!]. O spaga plasata potrivit le-ar aduce hartia in doar cateva ceasuri [!!!].

Doamna, pe care o sa o numim Ioana, cotizeaza de mai bine de 50 de ani la sistemul de sanatate. Acum are nevoie de de o adeverinta de la Casa de Asigurari.

"Am stat 2 saptamani la coada si nu am reusit
[!!!]. Am trimis un var de-al meu. A stat si el 2 zile, a doua zi a intrat in spital. L-a luat salvarea. A facut omul infarct", povesteste femeia.

Cu o camera ascunsa, am mers impreuna sa vedem cat e de complicat sa luam banala adeverinta. Am descoperit ca Ioana nu e o exceptie, ci un nume intr-o lunga lista. Cine vrea sa scape de coada, da spaga
[!!!].

"Te duci la paznici si zici: <> . Si el zice: <>. Si-l cheama pe ala slabutu', ala care sta la usa si baga lumea. Si te cheama la doua jumate, cand se inchide, si-ti da adeverinta.", spune femeia. Insa, pentru asta trebuie sa platesti intre 50 si 100 de lei.

Astfel, zilnic zeci de oameni baga bani in buzunarele angajatilor de la Casa doar ca sa-si faca treaba.

Culmea este ca se formeaza cozi de sute de persoane in fiecare zi pentru banale adeverinte de asigurat in conditiile in care statul a cheltuit peste 100 de milioane de euro pentru un sistem de date informatizat."
[!!!]

Aha, deci 50-100 de lei spaga pe zi de la sute de persoane care sunt purtate pe drumuri si pe la cozi pana la exasperare, cand totul s-ar putea rezolva instantaneu?

In urma acestor ticalosii evidente, cer desfiintarea Casei de Asigurari de Sanatate si a Ministerului Sanatatii. Mai cer sa nu mi se mai retina niciodata bani pentru asigurari sociale si pentru asigurari de sanatate. Oricum nu sunt asigurat in niciun fel.

Mai cer desfiintarea tuturor subventiilor de stat si ajutoarelor sociale de stat, inpreuna cu redefinirea corecta a salarizarii muncii in Romania. Subventiile si ajutoarele inseamna suprataxarea cetatenilor si coruptie!

Mai cer si judecarea si condamnarea tuturor vinovatilor, incepand cu creatorii sistemului de spagi si terminand cu beneficiarii spagilor.

Mai cer inasprirea legislatiei referitoare la coruptie si introducerea de amenzi de minim 200.000 de lei pentru penalizarea si descurajarea infractorilor care primesc spaga.

Ca tot vorbim de spagi, 50 de lei x 100 de persoane pe zi x 20 de zile lucratoare = 100.000 de lei pe luna, adica circa 22.200 de euro!!!

Dute-n 91704 ma-tii de stat mafiot!
Dute-n 91704 ma-tii de stat mafiot!
Dute-n 91704 ma-tii de stat mafiot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu