marți, 4 decembrie 2012

Campanie electorala aberanta

Campania electorala actuala se bazeaza din nou pe inexistenta programelor economico-sociale si pe alegerea iluzorie a raului cel mai mic. Totusi, chiar si raul cel mai mic are stacheta foarte ridicata! Toti candidatii parca sunt scosi din depozitele demagogiei si inutilitatii.

In acest spirit, un nene s-a gandit sa-si faca o reclama originala. De pe sursa
http://www.gandul.info/politica/fur-mai-putin-ca-ei-sloganul-unui-candidat-per-eu-sunt-un-om-deosebit-si-am-vrut-sa-am-un-slogan-la-fel-de-iesit-din-comun-ca-mine-macar-e-cinstit-10351435, aflam ca:

""Fur mai puţin ca ei!". Acesta este sloganul cu care candidatul PER Rădună Gabriel, vrea să-i convingă pe alegătorii din Iaşi să-l trimită în Parlament.
...
Măcar ăsta e cinstit, asta mi-au zis şi oamenii, măcar spune că vrea să lase ceva în urmă. E o palmă metaforică dată clasei politice, care mă dezgustă total.".

Deci, daca ăsta castiga, o sa fie mai putin rau. E clar ca ne asteapta inca 4 ani groaznici. Cum se termina votarea, vor reincepe deprecierea leului, cresterea preturilor, cresterea taxelor si impozitelor, disponibilizarile, falimentele etc.

Pana cand cetatenii nu vor invata sa se organizeze si sa-si impuna prorpii candidati, respingand la vot asa zisa clasa politica, Romania va merge din dezastru in dezastru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu