miercuri, 15 august 2018

In anul centenarului, caile ferate de dupa Revolutia Infractorilor aspira sa ajunga candva macar la nivelul de pe vremea lui Ceausescu!!!

In anul centenarului (2018), la 28 de ani de la Revolutia Infractorilor, sursa https://b1.ro/stiri/politica/oviectiv-ministrul-transporturilor-mersul-trenurilor-cfr-revolutie-235705.html titreaza:

"Obiectivul ministrului Transporturilor, la aproape trei decenii de la REVOLUŢIE: MERSUL TRENURILOR, “măcar” ca pe vremea lui CEAUŞESCU".

Sigur ca dupa Revolutia Infractorilor sensul unor cuvinte din limba romana a fost bulversat.

Unul dintre aceste cuvinte este chiar "revolutie". Notiunea de revolutie este legata de un progres. De exemplu, aparitia tranzistorilor a insemnat o revolutie in electronica.

La noi, in Romania, prin revolutie se intelege orice. De aceea, pentru eliminarea confuziilor, intotdeauna am numit evenimentele din decembrie "Revolutia Infractorilor".

A avut loc vreo revolutie pe caile ferate, din moment ce actualul ministru spera sa se calatoreasca macar ca pe vremea lui Ceasca? Evident, nu. A avut loc doar o bataie de joc, o insulta la adresa cetatenilor.

Jălnicia cailor ferate romanesti actuale este armonios descrisa in doua stiri recente.

1. Conform sursei https://stirileprotv.ro/stiri/social/raspunsul-unui-angajat-cfr-dupa-ce-calatorii-i-au-cerut-explicatii-privind-intarzierile.html,

"În România, călătoria cu trenul echivalează cu o aventură extremă. Infrastructura este distrusă, iar garniturile au întârzieri uriaşe.";

"Pe lângă timpul pierdut, pasagerii s-au plâns de condiţii îngrozitoare"!!!

In plus, angajaţii CFR (foarte "loiali" firmei care la plateste salariile) au indrumat cu obraznicie si indiferenta pasagerii să circule cu trenurile private dacă nu le convine!

In cazul dat, trenul Mangalia-Arad a ajuns cu 9 ore intarziere la destinatie!

Nici la transportul de marfa nu e mai bine. Conform sursei https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/7-vagoane-ale-unui-marfar-au-cazut-in-gol-dupa-ce-un-viaduct-s-a-rupt-magistrala-timisoara-bucuresti-blocata-979397, un tren de marfa al unui operator privat a deraiat la viaductul Cârcea, aproape de Craiova.

Mecanicul de locomotiva a intrat pe pod, intr-o zona in reparatie; vreo 7 vagoane au deraiat si au cazut in gol.

Mecanicul era baut, conform sursei https://www.cancan.ro/trafic-feroviar-blocat-in-judetul-dolj-dupa-ce-7-vagoane-ale-unui-tren-de-marfa-au-deraiat-19829248. Acestea sunt, deci, eficienta in sectorul privat si rezultatul managementului performant privat pe caile ferate...

In concluzie, asta este "revolutia" de pe caile ferate romane in anul centenarului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu