marți, 29 ianuarie 2019

Dialoguri cu unii cetateni ai patriei

1. De ce fac poze? Pentru ca imi place sa fac poze. Eu am poze, iar pozele nu au nimic impotriva. Unii ar avea ceva impotriva, dar nu se stie pe ce baza legala.

-Pozele astea le faceti doar amintire pentru dumneavoastra? Sau...
-E treaba dumneavoastra?
-Nu, dar...
-Atunci de ceva bagati in seama?

2. Omul strazii.

-Sefu'! Hai sa traiti!
-Sa traiti si dumneavoastra, dar nu sunt sef. Sunt... simplu cetatean.

3. Ororile alimentare din supermarchet.

Cartofii vrac de la supermarchet erau mai hidosi, mai odiosi si mai sinistri ca niciodata. Cartofii la sacul de 10 chile pareau mai comestibili. Simteam ca ma urmareste cu privirea caratorul de marfa din supermarchet, dar nu mi-a pasat. Cele doua sortimente de cartofi aveau acelasi pret, deloc neglijabil, chiar astronomic in raport cu calitatea execrabila a produsului. Asa ca gauresc cu incredere sacul de 10 chile, ca sa vad daca e ceva de luat de acolo. Nu termin bine operatia, ca angajatul supermarchetului sare cu gura:

-Eee! Pai nu se poate asa! Astia se vand cu sacul. Nu e posibil asa ceva!
-Da, sigur. Numai in Romania nu e posibil. Dar au acelasi pret.
-Nu conteaza.
-Dar ce conteaza? Sa fim obligati sa cumparam toate porcariile?

Intensitatea vocii mele a crescut si a ajuns la maxim la cuvantul "porcariile". Special, ca sa rasune supermarchetul. Auzi, ne tinea Ceasca nehaliti. Dar dobitocii si ticalosii astia ce fac? Ne fac sa alegem intre alimente cu 10%-90% chimicale, intre alimente alterate, intre alimente expirate si intre alimente... fictive. Daca ne gandim ca milioane de romani sufera in continuare de frig (pe langa foame), e clar ca nu au fost impuscati vinovatii in decembrie 1989, cand infractorii au facut "revolutie" si au ajuns la putere.

Nea' "Cumsecade" (cum se cade in cap, mai exact) ia sacul gaurit de mine si il goleste peste gramada de cartofi vrac. Deci se poate.

Am constatat cu aceasta ocazie ca si cartofii la sac erau tot niste porcarii. Am selectat vreo cinci mai putin hidosi (ceva mai mult de un chil) si i-am cumparat. Sa fie in casa.

Dar am inteles ca nu e bine sa iau cartofi la sac, ca tot iau... plasa.

4. Fotograf cu functie.

-Sunteti de la primarie? Ca am vazut ca faceti poze...
-Nu sunt de la primarie. Ce credeti, ca acum toti cei care fac poze sunt de la primarie?
-Nu, dar, serios, chiar nu sunteti? Ca ma duc chiar acum sa fac reclamatie.
-Si ce am eu a face cu asta? Faceti ce vreti, treaba dumneavoastra.

Hi, hi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu