marți, 24 decembrie 2019

Comentariu pe marginea "afacerilor" si "finantarii"

Am primit urmatorul comentariu pe sursa https://lmar2010.blogspot.com/2015/01/afaceri-de-succes-in-romania.html?showComment=1577153767340#c5287605365696749114.

Un nene considera pe scurt ca articolele mele sunt bune si face apoi reclama pe larg unui fond care ofera imprumuturi:

"Articole bune, Ați auzit de LFDS (Le_Meridian Funding Service, Email: lfdsloans@outlook.com - ContactWhatsApp: +1-9893943740--lfdsloans@lemeridianfds.com) este ca serviciul de finanțare SUA / Marea Britanie, care îmi acordă împrumut de 95.000,00 USD să-mi lansez afacerea și le plătesc anual de doi ani acum și îmi mai rămân 2 ani, deși îmi place să lucrez cu ei pentru că sunt creditor împrumut autentic care îți poate oferi orice fel de împrumut.".

Comentariul meu pe tema "afacerilor" si "finantarii" in general este urmatorul:

Daca articolele mele sunt bune, atunci e clar ca orice serviciu de finantare a afacerilor este inutil. de departe, de foarte departe, cele mai bune afaceri sunt posturile la stat unde curg spagile ca apa pe garla.

95.000 de dolari imprumut de la un serviciu de finantare?

Ha, ha, ha, ha!

Sunt persoane care au luat spagi de la 1.000.000 de euro in sus. Ce le mai trebuie astora finantare? Mi se pare ca au finantare destula, chiar exagerat de... exagerata.

O fi si asta un articol bun?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu