vineri, 29 mai 2020

Modul în care se face măsurarea obligatorie a temperaturii (care a fost impusă de Ministerul Sănătății) este un pericol de imbolnăvire în masă!

Azi, 29.Mai.2020, am intrat în dublu conflict în Carrefour Vulcan și Kaufland Sebastian pe aceeași temă: modul în care s-a încercat să mi se ia temperatura.

Să reținem din start că nu este vorba de faptul că s-a dorit să mi se ia temperatura, ci de modul în care s-a încercat să mi se ia temperatura.

Până acum (în timpul stării de alertă) am fost la cumpărături doar în Carrefour, unde temperatura se lua de pe un trepied, de la distanță de minim 2 metri.

Dar azi, 29.Mai.2020, la intrarea în complexul în care este magazinul Carrefour era un "băiat" cu un "pistol" de luat temperatura. Întinde ăla "pistolul" spre mine, mă dau mai în spate. Se apropie de mine, mă dau mai în spate.

Și îi cer să păstreze distanța socială de 2 metri, așa cum scrie peste tot, pe jos și prin alte locuri, prin centrele comerciale.

Ăla îmi spune: "Nu trebuie să discutați cu mine.".

Eu îi spun: "Ba cu tine, pentru că tu nu respecți distanțarea socială".

După care am intrat în Carrefour și am trecut și pe lângă trepied, la minim 2 metri.

Aceeași chestie s-a întâmplat și la Kaufland. Ăla cu "pistolul" s-a apropiat de câteva ori de mine, eu m-am îndepărtat ca să păstrez distanța socială și i-am cerut ăluia să facă același lucru, atrăgându-i atenția că este scris chiar în magazinul lui acest lucru!

Ăla mi-a spus că nu poate să-mi ia temperatura în condițiile impuse de lege și de propriul magazin (deci dacă el e infectat, îi poate infecta pe toți pe bandă rulantă!!!) și că dacă nu stau să-mi ia temperatura cum vrea el nu intru în magazin.

He, he! Ce glumeț era omul nostru. Imediat, în timp ce îi lua temperatura neregulamentar unei tanti, am luat-o prin spatele lui. El a venit după mine, a intrat în contact fizic cu mine și a pus mâinile pe mine. Problema era că el avea burtă, eu aveam burtică; în plus aveam măcar vreo juma' de cap mai mult decât el în înălțime.

Așa că am trecut mai departe, atrăgându-i din nou atenția (cu calm, răbdare și autocontrol) că nu respectă distanța socială.

Se știe că în România forțele de ordine (inclusiv Poliția) sunt foarte vânjoase si viteze cu bătrânii și cu copiii, pe când cu persoanele mai solide se gândesc de două-trei ori înainte să acționeze.

Cam așa a fost și în cazul meu.

Un alt paznic s-a băgat în seamă și i-a spus celuilalt: "Lasă-l, că ăsta are o problemă.".

Am răspuns pe un ton ridicat, ca să audă cât mai mulți dintre cei prezenți la scenă: "Voi aveți o problemă, pentru că nu respectați distanțarea socială.".

După care mi-am văzut de cumpărături.

În magazin s-au iscat discuții în urma mea, pe tema "De ce ne iau ăștia temperatura?". Așa cum am mai spus, nu asta era ideea. Ideea era să mi se ia temperatura respectând distanțarea socială.

Un alt "băiat" dintre cumpărători (e plină lumea de oameni de "bine") a început să facă pe înțeleptul și să spună că ne-am șmecherit; că înainte ni se lua temperatura din "cot" (a folosit un alt cuvânt pe care nu-l reproduc pe blog) și nu protesta nimeni.

"Băiatul", care de fapt avea o vârstă care depășea suficient termenul de la care poți să pretinzi maturitate, a continuat spunând că dacă așa e legea trebuie respectată.

Aici am considerat că trebuie să mă bag în seamă și să-i răspund personal.

I-am spus că problema nu este că mi ia temperatura, ci că se ia temperatura fără să se respecte distanțarea socială, așa cum pretind Iohannis, Orban, Vela, Tătaru, Arafat, Rafila, îmbârligătorii din televiziuni și alții.

La care "băiatul" o lasă mai moale cu respectarea legii și îmi răspunde că ce, că paznicul nu m-a îmbolnăvit pentru că purta mască!?!

Ha, ha, ha, ha!

M-a umplut și dobitocul ăsta de explicații impertinente și de respectarea legii...

În cazul ăsta i-am răspuns că și eu port mască, deci nu pot îmbolnăvi pe nimeni, deci de ce să mai îmi ia cineva temperatura?

Omul a continuat cu... insulte și tâmpenii, așa că l-am lăsat să vorbească singur. În general, cu unele excepții, când cineva mă înjură sau mă face într-un fel sau altul nu reacționez, chiar sunt sigur că aș putea să o fac fără probleme. Așa sunt eu, nu prea îmi pasă de violența verbală, de obicei mă limitez la logică și la... statul de drept. Doar cu violența fizică am probleme.

Mi-am făcut cumpărăturile și am ajuns acasă. Aici am deschis internetul și am căutat imagini cu tema "măsurarea temperaturii".

E clar că nu merg cu aparatul foto la cumpărături, deci trebuie să iau imagini din surse externe pe temă.

Pe surse apărute în intervalul 23.Mai.2020-27.Mai.2020 am găsit imagini relevante, pe care le ofer mai jos.

Se respectă distanțarea socială și distanța de 2 metri la măsurarea temperaturii, Iohannis?
Noi precizări ale Ministerului Sănătății cu privire la măsurarea temperaturii: 'Triajul epidemiologic, obligatoriu' / Magazinele pot interzice accesul clienţilor care refuză purtarea măştilor
Sursa imaginii: https://www.b1.ro/stiri/eveniment/noi-precizari-ale-ministerului-sanatatii-cu-privire-la-masurarea-temperaturii-triajul-epidemiologic-obligatoriu-magazinele-pot-interzice-accesul-clientilor-care-refuza-purtarea-mastilor-332119.html.

Se respectă distanțarea socială și distanța de 2 metri la măsurarea temperaturii, Orban?

Sursa imaginii: https://romania24.ro/masurarea-temperaturii-clientilor-de-la-terase-nu-va-fi-obligatorie-158295.html.

Se respectă distanțarea socială și distanța de 2 metri la măsurarea temperaturii, Vela?

Sursa imaginii: https://m.ebihoreanul.ro/stiri/drepturile-omului-zeci-de-plangeri-la-avocatul-poporului-pentru-masurarea-temperaturii-in-spatiile-publice-156595.html.

Se respectă distanțarea socială și distanța de 2 metri la măsurarea temperaturii, Tătaru?
Purtarea măștii, măsurarea temperaturii corporale și dezinfectarea mâinilor, obligatorii în cadrul instituțiilor, autorităților publice și operatorilor economici
Sursa imaginii: https://jurnalul.antena3.ro/stiri/observator/purtarea-mastii-masurarea-temperaturii-corporale-si-dezinfectarea-mainilor-obligatorii-in-cadrul-institutiilor-autoritatilor-publice-si-operatorilor-economici-846326.html#bigPic.

Se respectă distanțarea socială și distanța de 2 metri la măsurarea temperaturii, Arafat?
Sursa imaginii: https://expressdebanat.ro/ministerul-sanatatii-pune-punctul-pe-i-masurarea-temperaturii-corporale-pe-durata-starii-de-alerta-este-obligatorie-la-intrarea-in-spatii-inchise/.


Băi, aceștia, lideri ai statului mafiot totalitar român, voi urmăriti de fapt să ne îmbolnăviți în masă? Pandemia e o excelentă sursă de ciordit bani publici, nu-i așa?

Dacă ne uităm la modul în care se ia temperatura și la regulile de distanțare socială, e clar că măsurarea temperaturii se face în bătaie de joc și că este un real pericol de imbolnăvire a cetățenilor.

Ori este virusul extrem de contagios, ori nu este!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu