miercuri, 20 mai 2020

Termoscanarea făcută de oligofreni prezintă risc de infectare cu Covid-19!

Cazul a fost trăit de soția mea ieri, 19.Mai.2020, la intrarea în piața de la Prosper, de pe Calea 13 Septembrie.

Un idiot cu față de prost (dacă se poate spune așa) a apărut cam din neant și s-a apropiat de soția mea ca să o termoscaneze. Inițial soția s-a și speriat.

Idiotul nu știa să lege vorbe, să spună, de exemplu "Vă rog să-mi permiteți să vă iau temperatura.". Vitele cu rol de paznici nu prea cunosc în România regulile de politețe și buna cuviință! Probabil că nici nu ar fi angajați acești "băieți" dacă ar demonstra prea multă educație și bun simț. Se caută mai mult dobitoci care să facă pe nebunii.

În fine, până la urmă a înțeles soția despre ce e vorba, dar s-a întamplat altă "minune": porcăria de termoscanner nu părea să funcționeze bine, așa că tembelul i l-a lipit soției de frunte. Nu i-a plăcut ce a citit și i l-a lipit din nou pe obraz, lângă ureche! Nici acum nu a fost mulțumit, așa că i-a luat temperatura (probabil) de sub... gât.

După care și-a lipit porcăria de cap, să-i mai facă o probă!

Păi, dacă a lipit termoscannerul de vreo persoană infectată, idiotul este distribuitor oficial (dar neidentificat) de Covid-19!

I-am spus soției despre acest risc și mi-a răspuns că individul era prea prost ca să-i dea Covid-19.

Ha, ha, ha, ha!

Nu sunt convins că prostia este un argument viabil în acest caz, așa că îmi consider soția suspectă de Covid-19.

Deja m-am izolat.

Dacă am înțeles eu bine, prin luarea temperaturii cetățenilor pe sistemul idiotului cu termoscanner se încearcă o nouă modalitate de infectare în masă.

Or fi Iohannis și gașca penelistă disperați să mai dea o stare de urgență, dar măcar să știm de la ce ni se trage!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu