marți, 19 mai 2020

Măști de calitate execrabilă de vânzare în comerțul mafiot românesc!

În poza de mai sus este chiar prima mască pe care soția a luat-o la purtare în mijloacele de transport în comun.

La scurt timp după ce și-a pus această mască pe față, răhățelul de sfoară s-a rupt sau s-a dezlipit de mască.

Porcăria de mască a costat 5 lei (s-a vândut într-un lot de 10 cu 50 de lei)!

Nu știu ce rahat de reprezentant al autorităților a spus că măștile nu ar trebui să coste mai mult de 2 lei și ceva bucata.

Pe așa ceva eu nu aș da mai mult de 20-30 de bani în caz că mi-ar veni cheful să cumpăr.

Ca o paranteza, lotul de măști l-am primit gratis de la o rudă.

Dacă nu aveam mizeriile astea în dotare, cred că aș fi fost tentat să-mi fac mască din... chiloții soției. Orice ceva cu model de panteră, ori ceva dintr-un tanga, să-mi pun ața care intră în fund direct pe bot.

Sunt sigur că aș fi fost perfect protejat de Covid-19, ha, ha, ha, ha!

De curiozitate, persoanele cu măști rupte din cauza nemernicului de fabricant sunt amendabile de derbedeii în uniformă ai lui Vela, Orban și Iohannis?

Producătorul este amendabil pentru realizarea de mizerii de calitate execrabilă? Mie mi se pare că ar cam zădărnici combaterea bolilor cu astfel de măști. Astea sunt mizeriile cu care Iohannis, Orban, Tătaru și Vela vor să ne "protejeze"?

Pe scurt și pe un ton mai serios, nu mă aștept să faceți ceva bun pentru popor, așa că stinge-vi-s-ar neamul și vedea-v-ați copiii crăpând în chinuri cu tot cu măștile voastre mizerabile vândute la suprapreț, autorități mafiote române!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu