joi, 3 martie 2011

Tara milogilor

In ultima vreme mi se suna sau mi se bate agresiv si insistent in usa de catre persoane necunoscute care imi cer bani sub diverse pretexte: sa ajut nu stiu ce bolnavi, sa ajut nu stiu ce saraci, mai vine cate un popa si canta vaitat ceva neinteligibil. Popa mi s-a parut de departe cel mai tupeist. Oricum, e o mare inflatie de milogi (asta nu inseamna neaparat ca sunt si saraci, de exemplu popa).

Pentru toti am urmatorul mesaj: bani se gasesc la clasa politica (PDL-PSD-PNL) si la oameni de afaceri. Sau pe campia muncii oneste (mai putini, dar mai mult decat nimic). Daca clasa politica e prea corupta si daca locurile de munca sunt prea prost platite nu e vina mea. Din cate am vazut, o mare contributie la starea actuala a tarii o au si milogii (electorali sau nu). De aceea, ma feresc de ei cat pot. Luati de la Basescu, Nastase, Antonescu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu