joi, 17 martie 2011

Romanii se pregatesc pentru urmatorii patru ani de groaza

Doua argumente sustin aceasta afirmatie.

1. Opozitia PSD-PNL-PC face, asa cum ne-am obisnuit, jocul puterii. Motivul: opozitia este o parte a puterii. In timp ce televiziunile de stiri incearca sa "albeasca" opozitia, invitand-o sa comenteze demagogic negativ actiunile puterii, aceeasi opozitie a demonstrat ca e doar o parte a triadei PDL-PSD-PNL odata cu introducerea motiunii de cenzura. Dupa cum afirma Boc, opozitia a copiat la virgula in propriul Cod al Muncii pasaje intregi din Codul Muncii PDL-ist, desi spune ca nu este de acord cu acesta. Este evident ca opozitia mimeaza dezacordul cu puterea, desi slujeste aceleasi interese si are aceleasi obiective ca si puterea:
a) mentinerea populatiei la un nivel de saracie cat mai... ridicat;
b) accesul la banii publici in scopul insusirii cat mai legalizate a acestora.

Sa nu uitam ca acordul cu FMI a fost parafat pe vremea uniunii PDL-PSD-PC. Indiferent cine va castiga urmatoarele alegeri (dintre actuala putere si actuala opozitie) eu, cetatean al acestei tari oribile si in fapt naziste, voi avea numai de pierdut. In acelasi timp, PUTEREA are pregatit si planul B in cazul rabufnirii in strada a nemultumirii populare (pe care unele televiziuni o cer voalat), tinand la naftalina pe fostul rege Mihai, pe care multi naivi il cred un posibil salvator al natiei.

2. Falsa lupta sindicala si inexistenta solidaritatii nationale. Protestul de ieri, 16.03.2011, a probat circul sindical, inexistenta unor idei clare si corecte, dar si existenta unor idei false sau absenta totala a oricaror idei.

Ieri am fost in Parcul Carol si am trecut la dus si la intors pe langa Palatul Parlamentului. La dus am vazut o gramada de politisti si de jandarmi (mai multi decat demonstranti?). La intoarcere, pe la orele 16, manifestantii plecau si m-am intersectat cu mai multe grupuri. Erau foarte multi purtatori de fluiere si tobe, care lasau mai degraba impresia de meci decat de protest cu revendicari. Mai erau cativa "baieti" purtatori de megafoane, care, odata terminat "protestul", le foloseau in interese personale si puerile: trancaneau prostii cu voce amplificata, se luau de trecatori (unii mai in varsta) sau de trecatoarele mai "dotate" (dupa opinia lor).

Mai departe, pe la Posta Puisor, am ajuns din urma alt grup de manifestanti, din Constanta. Nu stiu cum s-a intamplat, dar o doamna sindicalista, chiar in dreptul meu, a comentat: " Daca ar fi iesit si bucurestenii in strada...". Acum eu nu stiu daca trebuia sa o iau la modul personal sau nu, dar asa cum mi se mai intampla, m-am bagat cumva in seama si am incercat sa socializez. "Pai, suntem deja pe strada", zic. "Da, dar sa veniti acolo la protest", zice ea. "Si care erau revendicarile?", intreb eu, stiind ca protestul era legat de Codul Muncii. Doamna s-a uitat la mine cam ca la un retardat iremediabil (asta e!), dar nu a pomenit de vreun articol din Codul Muncii cu care nu era de acord. Nici "tovarasii" de protest de pe langa ea.

Si atunci ce sa caut pe langa aceste persoane? Ne leaga vreo idee, vreo ideologie? Sa fac parte din masa de manevra a unor lideri sindicali aserviti puterii? Poate schimba ceva un cor de fluierasi si tobosari de stadion care habar nu au ce vor? Cred ca articolele mele de pe blogul meu anonim in legatura cu salarizarea si munca in Romania sunt mult mai argumentate si mai articulate decat "lupta" sindicala din Romania. Democratia inseamna, printre altele, puterea votului. Cand cetatenii vor fi in stare sa propuna alti lideri politici (in afara triadei PDL-PSD-PNL, a satelitilor PC, UNPR, a fostului rege), dintre someri, pensionari, simplii salariati, atunci voi fi alaturi de ei. Altfel, se va intampla ce s-a intamplat si pana acum, indiferent de participarea sau neparticiparea mea la proteste inutile. Protestele nu au putere de lege, ci doar arata o stare de spirit. Ca si cand e nevoie de protest in strada ca sa arati ca nu esti de acord cu TVA 24%, de exemplu. Nu am protestat, deci sunt fericit, vreau TVA 99% (isi imagineaza, probabil, ametitii). Nu e mai simplu sa indepartam PDL-PSD-PNL-UNPR-PC de la putere si sa punem oameni dintre noi pentru noi, care sa ne apere interesele? Sa iasa atunci Base, Ponta, Antonescu, Boc, Udrea etc in strada (cu fluiere si tobe, la protest!) sa sa-i tratam noi pe ei cu aroganta si dispretul cu care ne trateaza ei pe noi acum!

LEGEA NU IMPIEDICA OAMENII SIMPLI SAU SARACI SA AJUNGA PRIN VOT LA PUTERE SI SA SUPRATAXEZE BOGATII.

CONCLUZIE. Puterea merge mai departe. Indiferent cine va fi la putere la urmatoarele alegeri (din cadrul triadei PDL-PSD-PNL), indiferent daca pica guvernul sau nu, romanii se pot pregati (psihic, psihologic) pentru alti patru ani de groaza, in care puterea le va lua banii ca sa se foloseasca de acesti bani in interes pur personal.

Manifestanti inghititi parca de mizerie.


Mizerie.


Manifestanti.


Cai si alte ciudatenii.


Prin Parcul Carol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu