marți, 31 ianuarie 2012

Finala de tenis de la Melbourne 2012

A trecut multa vreme de cand nu am mai vazut un meci de orice fel care sa imi provoace reactii emotionale. Dar finala de tenis dintre Djokovic si Nadal a fost impresionanta. Mi s-a parut un echivalent al meciurilor de box ale lui Rocky, in care adversarii au facut schimb de lovituri pana la epuizare. Mai lipsea replica de final "Adrian, Adrian".

Cred ca in cele aproape 6 ore de joc ar fi trebuit introdusa si o... pauza de masa. La un moment dat mi s-a parut ca Djokovic face eforturi ca sa ramana in picioare si ca joaca pe pilot automat. L-am vazut cu privirea incetosata si cu probleme vizibile de mobilitate. A fost un suspans total pana la final. Ambii adversari au parut sa fie aproape de victorie, dar fiecare parca s-a temut sa castige atunci cand a avut ocazia. In final a castigat Djokovic, scor 5-7, 6-4, 6-2, 6-7, 7-5. Felicitari celor doi pentru spectacolul oferit.

In ultimii ani, Federer, Nadal si Djokovic au oferit partide de tenis memorabile. Finala de la Melbourne 2012 mi se pare greu de uitat, a fost un meci de tenis de premiul Oscar.

Un comentariu:

  1. Eхcellent website. Α lot of useful info here.
    I am sending it to several friends ans also sharing in deliciouѕ.
    Αnd of сoursе, thank you for your effort!
    My web site ; hotel

    RăspundețiȘtergere