vineri, 7 februarie 2014

Javrele s-au inmultit in cartier

Azi, 07.Februarie.2014, la putin timp dupa ce am iesit din bloc, m-am intersectat cu o haita alcatuita din 5 javre.

Haita este noua in zona mea, nu stiu de unde a aparut. Din fericire, am scapat si de aceasta data fara probleme. Dar problema javrelor ramane. Asa zisele javre fara stapan sunt intretinute de persoane fizice care le ofera hrana zi de zi. In fapt, javrele au stapani pe cei care le ofera hrana, dar nu ii iau si acasa. Adica Bucurestiul este o imensa crescatorie publica de javre.

Am remarcat ca la sfarsitul toamnei 2013 javrele "sterilizate" au produs o noua generatie de pui "sterilizati", un bun prilej pentru ca mafia javrelor, patronata de autoritati, sa mai arunce alti bani publici pe "sterilizari" si pe alte "programe" destinate cresterii nivelului de trai al javrelor in detrimentul cetatenilor contribuabili.

Exista vreo institutie a statului doritoare sa constate mimarea activitatii de catre autoritatile abilitate in problema javrelor? Sau toate institutiile statului mafiot sunt mana in mana?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu