duminică, 18 mai 2014

Dialog electoral in direct cu cei care imi cer acum votul

Sambata, 17.Mai.2014, am fost abordat mai intai de sustinatori ai PSD care isi faceau reclama pentru europarlamentare.

Foarte calm dar ferm, le-am spus ca nu as vota pe nimeni, ca nu voi merge la vot si ca niciun politician roman nu are ce cauta in Parlamentul European pentru ca nimeni nu face nimic pentru romani.

La care un nene care urmarea dialogul a intrat in vorba spunand: "Toti sunt niste nenorociti".

Alt nene, care parea liderul sustinatorilor PSD, mi-a multumit pentru "punctul de vedere exprimat".

Dupa care, in alta zona am fost abordat de un grup de tineri de la PNTCD, "inarmati" cu pungi de plastic cu continut "promotional". Unul dintre tineri mi s-a adresat, incercand sa-mi doneze o punga: "Va asteptam la vot pe 25 mai!".

Eu i-am raspuns refuzand punga lu' Peste: "Ma asteptati degeaba, ca nu calc pe acolo!".

Am vazut ca au aparut noi afise electorale, care mai de care mai mincinos si mai incarcat de demagogie pentru eternii inocenti cu drept de vot. O spun de acum, inainte ca potentialii candidati sa-si exprime regretul la sfarsitul mandatului lor, cum ca nu s-a facut nimic bun pentru romani: nimeni nu va face nimic bun pentru romani :)

Hai sa fim seriosi: carui politician ii pasa ca romanii nu au locuri de munca sau ca au salarii mizerabile si conditii mizerabile de munca? Pai sistemul mafiot si sclavagist romanesc tocmai asta urmareste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu