miercuri, 28 februarie 2018

Baltau la temperaturi negative

Conform sursei https://www.vremea.com/vremea-bucuresti/LRBS, prognoza meteo pentru Bucuresti arata temperaturi exclusiv negative pana duminica, 04.Martie.2018.
In conditiile in care azi, 28.Februarie.2018, se spune ca au fost intre -16°C si -6°C, mi se pare destul de surprinzator baltaul de pe jos. Cine stie, poate e de la antigel...

Am stat azi (28.Februarie.2018) pe afara vreo 3 (trei) ore, nu am avut manusi si nici nu am inghetat. Ba chiar am transpirat, fara exagerare.

Desi la televizor s-a vorbit de frig polar si de temperaturi resimtite in Bucuresti de -20°C sau mai rau si desi autoritatile ne-au sfatuit sa nu iesim din casa daca nu este necesar, nu mi s-a parut nici pe departe ca ar fi asa de frig. Oare numai mie?









Fotografii realizate azi, 28.Februarie.2018.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu