vineri, 23 noiembrie 2012

Vinerea Neagra

Se pare ca din cauza momentului comercial numit "Vinerea Neagra" internetul imi merge extrem de prost si cu greu am reusit sa intru astazi pe blog.

Din punctul meu de vedere, nu imi pasa absolut de loc de acest moment. Din experienta anterioara, in majoritatea cazurilor reducerile de pret ori sunt iluzorii, ori se aplica produselor expirate sau uzate moral.

In plus, am senzatia ca reducerile de preturi mai pot insemna:
- adaosuri comerciale exagerate urmate de un pret rezonabil la produsele greu vandabile,
- o forma de umilire a clientilor, care in lipsa unor salarii decente incearca sa-si carpeasca lipsurile materiale prin cozi umilitoare, inghesuiala si comportament de tip ovin/ bovin.

Prin prisma experientei personale am o parere extrem de proasta despre produsele de orice fel comercializate in Romania. Ori sunt de proasta calitate, ori sunt de calitate rezonabila dar au preturi cel putin ca in occident, ori sunt si de proasta calitate si au preturi cel putin ca in occident :)

Cand am lucrat in Italia am avut foarte mult timp liber alocat vizitarii zonelor comerciale. Oferta de produse este uriasa fata de Romania. Dar la venirea soldurilor, a marilor reduceri, se intampla la fel ca peste tot.

Stateam aproape de o zona comerciala unde se gaseau de toate si ma duceam destul de des acolo. Imi amintesc de o pereche de pantofi care era plasata intr-un loc unde izbea privirile. Nu erau extraordinari, costau numai 17 euro. Dar in perioada reducerilor magazinul a procedat astfel: a pus un pret de 30 de euro pe care l-a taiat, a scris reducere 30% si a afisat pretul redus... de 21 de euro :)


Asta nu inseamna ca nu pot exista si oportunitati reale pentru cumparaturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu