duminică, 30 martie 2014

Trecerea la ora de vara si supermarchetul

Azi, 30.Martie.2014, in ultima duminica a lunii, s-a trecut la ora de vara. M-am trezit si am vazut ora afisata pe unele canale TV, diferita in plus cu una fata de ora pe care o afisa ceasul.

Pentru mine noua ora era convenabila. Trebuia sa ma duc la cumparaturi si supermarchetul era deschis. Dar nu m-am dus chiar la prima ora, ma gandeam ca poate nu s-au trezit cei care deschid. Asa ca, macar teoretic, i-am mai lasat sa doarma.

M-am dus pana la urma, am pus lucruri in cos si m-am dus la casa. Cand sa platesc, o casiera vecina intreaba: "Are cineva doua de 50?". Eram cu banii in mana si aveam doua de 50. Le ofer si primesc una de 100 in schimb, pe care o si inmanez casierei la care plateam. Aceasta o ia si o trece prin aparatul de verificat banii.

Nu ma pot abtine sa nu-i spun: "Ati vazut ca am primit-o de la colega dumneavoastra. Si daca nu era buna ce se intampla? Mi-o dadeati inapoi si mai departe ma descurcam singur?".

Probabil ca fusul orar e de vina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu