luni, 17 august 2015

A 30-a oara la Divertiland!

Ieri, 16.August.2015, am fost pentru a 30-a oara in acest sezon la Divertiland. Altfel spus, din cele trei luni ale verii, o luna a fost destinata vacantei si distractiei.

Ceea ce mi se pare aproape incredibil, mai ales pentru aceasta perioada in care ne aflam, considerata dificila pentru majoritatea cetatenilor.

Mi-am dorit enorm sa stau mai mult in apa in acest sezon, pentru ca anul trecut nu prea am avut parte de asa ceva. Iata ca am reusit sa recuperez.

In plus, sa fac asa ceva la varsta mea si in conditiile in care sunt in al saptelea an in care nu am loc de munca mi se pare extraordinar. Nu stiu daca voi mai fi in stare sa fac asa ceva la 60 sau 70 de ani, dupa cum nu se stie, cu atatea chimicale (otravuri) din alimentatie daca voi apuca 60 sau 70 de ani. Apreciez mai mult aceasta distractie decat daca as fi lucrat in acesti sapte ani. Munca in Romania nu imi aduce cine stie ce satisfactie: as fi castigat in sila niste bani stiind ca mi s-ar fi retinut impozite din salariu ca sa aiba statul mafiot totalitar ce risipi si fura.

Asa ca distractia de care am avut parte anul asta are o valoare inestimabila pentru mine si este unica. Multumesc Tatalui Ceresc pentru ca am avut parte de asa ceva. Inca o data se vede ca viata este imprevizibila si ca orice situatie pozitiva este posibila, in ciuda ostilitatii aparente a circumstantelor vietii de zi cu zi, dupa cum este scris: „Ce este cu neputinţă la oameni este cu putinţă la Dumnezeu.” [Luca 18.27.]!

Se puteau intampla multe in aceasta vara, era posibil sa ma imbolnavesc, de exemplu. Dar nu s-a intamplat asa ceva. Desigur, se putea intampla si sa ma angajez si sa merg la munca, dar nici asta nu s-a intamplat. Deci, daca toate conditiile au fost favorabile distractiei, am profitat si m-am lasat in voia distractiei.

Cred ca am avut entuziasmul unui copil, semn ca la 51 de ani inca nu m-am maturizat complet! :)) Dar ma simt bine stiind ca sunt asa. M-am dat in nestire pe tobogane, am inotat in raul lenes, am profitat de valurile din piscina, de muzica, de soare.

Cea mai plina zi a fost pentru mine pe 08.August.2015, atunci cand a fost concertul Elenei Gheorghe. Ma asteptam sa fie o aglomeratie de nedescris din acest motiv, dar in mod surprinzator a fost o zi cu vizitatori mai putini. Se pare ca lumea se dusese la mare... Lipsind aglomeratia, nici cozile la tobogane nu au fost prea mari, iar la toboganele unde se foloseau covorase cu era coada deloc.

Am profitat de acest lucru si de la inceput m-am dat repede (atat de repede cat era posibil) de 30 de ori. Dupa care am facut o pauza, am inotat pe raul lenes si m-am "luptat" cu valurile. M-am intors la covoras si iar m-am dat de 30 de ori. Era deja suficient, iar m-am dus la rau, iar am stat in valuri... Dar daca tot era posibil si nu era coada, mi-am zis sa vad cat mai rezist la covoras. Am mai urcat scarile de 10 ori, intr-un destul de lent, deci am coborat de 10 ori cu covorasul pe tobogane. Aici a intervenit o chestie psihologica. Totalul de 70 nu prea imi suna bine, preferam 80. Asa ca am urcat scarile de inca 10 ori, cu multa truda de aceasta data, simtindu-ma cam la capatul puterilor. Dupa care m-am mai dat o data, deci in total de 81 de ori, gandindu-ma ca in curand se face anul de cand a murit tata, la varsta de 81 de ani.

In final am mai stat cam o ora la concertul Elenei Gheorghe, de la piscina cu valuri.

Ma gandeam ca daca inaltimea platformei la care urcam este de 15 metri, atunci am urcat vreo 1.200 de metri diferenta de nivel! Dar e posibil ca aceasta inaltime a platformei sa fie mai mare de atat! Deci...

Partea proasta a fost ca suprafata scarilor era foarte aspra (pentru a preveni alunacarea pe scari) si dupa atata mers pe scari mi-am raschetat serios talpile. Dar ma asteptam deja la asa ceva si mi-am asumat aceasta consecinta. Daca mi-as pune tot felul de limite tinand cont de toate detaliile, atunci as realiza mult mai putine lucruri. Ma simt mai bine stiind ca m-am dat de 81 de ori cu covorasul pe tobogane decat daca zaceam si nu pateam nimic la talpi. Altfel, nu am facut febra musculara, desi ma asteptam si la asa ceva.

De azi, 17.August.2015, vremea se va raci si se va termina cu zilele de vara incendiara. Daca vor mai fi zile cu 30°C, deja va fi bine. Pana atunci sunt anuntate ploi prin toata tara.

S-ar putea sa ma mai duc o data sau de doua ori la Divertiland pana la sfarsitul lunii, dar simt ca mi-am facut deja plinul pentru acest an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu