joi, 11 noiembrie 2010

Asa se incurajeaza munca!

Chiar si cand aveam de lucru ma autoincurajam sa fiu mereu in contact cu piata muncii, pentru a nu pierde o eventuala oportunitate de mai bine. Asa ca nu pot sa spun ca spectrul exterminarii prin inanitie de catre guvernul roman m-a motivat in plus. Intru pe site-urile de munca destul de blazat, convins ca traim o perioada in care alesii si liderii politici romani au stabilit o tinta de saracie pentru populatie, si numai dupa atingerea acestei tinte se va schimba (poate) ceva in bine in Romania.

O situatie foarte des intalnita atunci cand incerc sa aplic pentru un loc de munca este urmatoarea:



Acum, de ce sa zic, inteleg ca firmele considera ca am o varsta prea mare pentru a le mai fi cu ceva de folos. Pot sa le asigur ca scarba este reciproca. Inteleg ca sunt un dinozaur inutil chiar si pentru un muzeu de istorie.

Imi place ideea guvernului de a mari varsta de pensionare. Probabil ca asta este "vointa suverana a poporului". Pacat ca guvernul nu are solutii pentru a face sa existe locuri de munca pana la 65 de ani. Am inteles ca guvernul vrea sa se poata fura mai mult din banii publici si de aceea trebuie cheltuiti mai putini bani cu pensionarii (printre altele).

Foarte util ar fi daca s-ar infiinta site-uri de munca pe grupe de varsta. Nu are rost sa continue ipocrizia cu "nu facem discriminare pe motive de varsta". S-ar economisi foarte mult timp si recrutatea s-ar face mult mai usor.

Milioane de persoane au, totusi, o intrebare pentru guvernanti: unde sunt locurile de munca?
Unde sunt locurile de munca?
UNDE SUNT LOCURILE DE MUNCA?

2 comentarii:

  1. Nu stiu daca perioada e de vina sau pur si simplu tara. Mizez pe a doua varianta insa mi-am cautat luni de zile un loc de munca si n-am gasit nimic. Am 26 ani si studii superioare. Mi-am gasit acum ceva de lucru , montare si demontare subansamle, cu salariu mizer si conditii care aduc mai mult a puscarie decat a loc de munca civilizat. Asta e. Culegem ce semanam. Sau ce seamana majoritatea pentru minoritate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si perioada si tara sunt de vina.

    RăspundețiȘtergere