luni, 1 noiembrie 2010

Concurs green ridicol revolution

De cate ori am avut ocazia, am inchiriat gratuit biciclete de la "Green Revolution". Pe la sfarsitul lui septembrie am primit un talon de concurs, pe care era scris si regulamentul de participare.


Dupa cum era scris, intre 27.Sep.2010 si 31.Oct.2010 trebuia sa inchiriez de 10 ori in 10 zile diferite bicicleta, sa adun 10 stampile cu aceasta ocazie si sa introduc talonul in urna la final.

Eu nu sunt "concursier", nu joc la 6/49, nu ma intereseaza taloanele de la supermarket, in general nu ma intereseaza jocurile de noroc. Dar, ca orice persoana obisnuita, sunt si eu plin de contradictii interioare, asa ca in acest caz am zis sa fac o exceptie.

Am luat primele 7 stampile din Parcul Tineretului si ultimele 3 stampile din Parcul Izvor. Imi pune tanarul din Parcul Izvor ultima stampila pe 23.Oct.2010 si imi imaginez ca imi va retine talonul (ca sa merg la... tombola).


Dar nu se intampla asa. Imi zice sa ma duc in Parcul Tineretului, ca el nu stie ce sa faca acum. Nici urnă castigatoare nu parea sa detina.

Bine, imi zic eu, oricum mai treceam pe acolo. Dar, din cauza vremii si din alte motive, ajung in Parcul Tineretului tocmai pe 31.Oct.2010. La locul faptei, un anunt simpatic: programul I'velo functioneaza pana vineri, 29.Oct.2010.


Mintea mea incepe rapid o discutie in sinea ei:
"Aaaaaaa (cu intonatia specifica dezamagirii)! Si concursul? Ei, asta e! Am luat tzeapa. Tipic romanesc, concursul tine pana pe 31, centrele se inchid de pe 29!!! Dar sa gandim pozitiv, chiar imi imaginam ca voi fi castigatorul unei biciclete? Si daca as fi castigat, unde o mai puneam, ca doar e plina casa de troace. Bine ca s-a terminat asa!"

Plec fericit si optimist sa dau o tura prin parc. Vremea e placuta: soare tomnatec, cu dinti si premolari. Cetateni. Caini vagabonzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu