marți, 2 noiembrie 2010

Vor sa lucreze. Nu gasesc de lucru.

Romanii vor sa munceasca. Statul vrea sa ii extermine. Redau mai jos pasaje de la unele comentarii de la un articol de pe www.bestjobs.ro, ale unor persoane carora nu li se ofera nicio sansa:

Daniel Alexandru Voicheci: unele joburi sunt minciuni unele nu, se pare ca-n ritmul asta daca e imi mai gasesc serviciu cand va fi PASTELE CAILOR

Alin Alexandru Spatacean: Am aplicat la 85 de joburi postate pe acest site in ultimii 2 ani... nu m-a contactat nici un angajator... no comment

NICOLETA-CATALINA CARP: asa e... aveti dreptate... la cate joburi am aplicat cv nici nu sunt vizualizate...

Adrian Patica: De 6 luni aplic si nimeni nu m-a chemat la interviu. Am experienta, dar degeaba. Daca esti prea tanar nu ai experienta, daca ai prea multa esti prea batran. In concluzie, sansele de angajare sunt aproape nule. Bafta tuturor.

Szilard-Ivan Csatlos: Subscriu celor scrise anterior! Dar ce ziceti cand interviatorul nu are nici o experienta in domeniul respectiv??? Te cheama firme de recrutare cu niste teste idioate cumparate din occident....

francisc grama: Nu stiu de ce dar nu-mi inspira incredere nici o firma de recutare forta de munca care cere nush ce comision

Ion Gabriel Boboc: Eu momentan de doua luni nu am fost chemat la nici un interviu... deci pana acum nu am avut noroc deloc

Camelia Ionescu: Eu sunt inginer industrie alimentara (cu experienta in analize de laborator) si am fost chemata numai la firme de asigurari si cosmetice; unele dintre aceste firme fiind prezentate cu alt domeniu de activitate (ex. turism) sau fara nici o informatie despre acesta.

Costel Agafitei: Eu am actualizat CV-ul aproape in fiecare saptamana in ultimii 3 ani si desi am trimis ceva CV-uri in ultimii 3 ani, nu am primit nici macar o invitatie la interviu.

elena cristea: Eu am fost la un interviu si am fost surprinsa cand mi s-a spus ca "sunteti prea calificata".

Ana-Maria Barbu: eu am trimis mii de CV si n-am primit nici un raspuns!

Andrei Marin Costache: si io am trimis mii de cv la firme da asta nu ma opreste sa sper ca imi gasesc de lucru undeva, in tara asta nu, dar in strainatate mii de posibilitati

Florentina Minodora Badic: nu stiu ce sa mai cred. Ce-i drept m-a sunat o singura firma de recrutari si pers. care ma sunat nu era prea bine pregatita, avea cam multe raspunsuri de "nu stiu sa intreb pe sefa care de altfel nu era in firma".

Muscaluc Geanina-Alexandra: observ ca nu sunt singura aflata in aceasta situatie. Mi-am facut cont aici de o luna si am trimis zilnic numeroase cvuri. Incep sa-mi pierd speranta, nici un semn de nicaieri.

BORCEAN DANIEL-GABRIEL: aici ai dreptate. Eu am de vreo 2 luni si ceva cont si zilnic trimit la minim 5 firme si nimik

Roman Ovidiu: De 3 luni aplic la cv-uri si nu am primit nici un telefon sa apar si eu la vreun interviu incep sa cred ca aici sunt postate anunturi doar de fatada:(.

Kelemen Henrietta Helga: pai ce sa va zic eu de un an am cont si tot nimic, noroc ca ma uit si in ziare ca altfel stau bine mersi acasa.

Muscaluc Geanina-Alexandra: cam asa ma gandesc si eu. Parca se pierde in van cv ul meu dupa ce aplic. Nici macar la un interviu nu am fost chemata, macar de curiozitate, de parca ar scrie in cvul meu la experienta profesionala "nul". Ma rog, descurajator!

ANETA GEORGESCU: tot aplic CV-ul....si nimic....din 100 de aplicari, daca sunt chipurile deschise 2...3...cu multumiri....apropo de fatada!

MIHAI DANIEL BURLAN: Sunt mai multe situatii, si nu trebuie anlizat fenomenul "la gramada"
1. Sunt anunturi care apar deoarece, procedurile angajatorului specifica acest lucru, iar jobul este deja ocupat din interior.
2. Sunt joburi la care angajatorul primeste sute de aplicatii si nu are rabdare sa le parcurga pe toate.

constantin manzu: eu am cont de 2 luni ca barman/ bar-manager si am intrat sa vad cam cati barmani mai au cv aici - cel putin 200 cam putine sanse sa ajung tocmai eu la un interviu!

Stoenescu Claudia: O parere pe care o am eu, imi pare rau daca dezamagesc, dar au ramas pe piata angajatorii neseriosi, care vor doar placeri sau cei care au nevoie de sclavi pe bani de nimic. In concluzie acum se merge pe recomandari, gen: am o prietena,o ruda etc poate sa invete si asa ca aplicatiile noastre raman acolo.

valentin coman: asta asa e ai mare dreptate tu claudia sincer nu am nimic cu acest site insa am cont aici de ceva timp (ani) si sincer nu am primit macar un raspuns. Cred ca de doua ori am primit email cum ca cineva mi-ar fi vizualizat cv insa atat. Pacat suntem tineri cu potential si pentru ce il avem?

Laura Gheorghiu: Nu stiu de ce... dar nu m-a sunat nimeni de un an de zile pentru vreun interviu. Ori sunt toate aranjate, ori nu ajung CV-urile unde trebuie. Acelasi lucru i se intampla si sotului meu care e inregistrat pe site. Sau poate nu sunt de ajuns diplomele pe care le avem si experienta...

Florentina Catana: Stati linistiti daca va suna cineva pentru un interviu sigur e jobul cel mai naspa posibil.

Alexandra- Daniela Tudor: Nici pe mine nu ma suna aproape nimeni, am avut norocul de a merge la cateva interviuri care s-au dovedit a nu fi deloc serioase, spun ca te vor suna in maxim 2 zile dar... cam asa se intampla cu tot sistemul romanesc!

Alexandra- Daniela Tudor: si daca ai 2 facultati si un master tot degeaba!

Luminita Bocu LUMINITA: daca mai ai si 47 ani chiar ca nu te mai suna si nu te mai programeaza nimeni pentru un interviu si ei maresc varsta de pensionare la 65-62 de ani mai ajungem oare pana atunci, cred ca suntem oale si ulcele, nu mai apucam noi pensie.

Marius Margarit: HELLO, la naiba-n puii mei, nu vreau sa demoralizez pe nimeni insa am inceput sa-mi fac probleme si eu, inainte aplicam odata la un job si eram angajat, acuma e deja teroare sincer, am aplicat la doua companii si de-abia una a vizualizat CV-ul in graba poate...

Dan Paul: Din Noiembrie 2009 tot aplic CV pe diferite siteuri de profil. De cele mai multe ori CV nici macar nu e vizualizat de firmele la care aplici!!! Cred ca posturile respective sunt deja ocupate si "ei", angajatorii doar le ...."agata"....temporar pe un site de profil....

RODICA OPREA M-am saturat sa tot aplic si ......nimic!

Alina Lucasciuc: pai daca e vorba doar de noroc, ce sa mai zic....am 10 ani experienta in automotive, 2 limbi straine, inginer... mi s-au vizualizat CV-urile trimise si nu am primit un telefon macar... nu cred ca CV-ul meu are ceva, nu am incredere in criteriile de selectionare ale firmelor, am aplicat si pe e-mail direct...

iustin costanda: acum daca stam si ne gandim unde vrei sa muncesti poti sa muncesti. Din 100 si ceva de cv-uri trimise nu am primit nici un tel, si nu cred ca la mn varsta e problema darrr... traim in Ro si niciodata nu gasesti firme unde angajatorul sa angajeze pe cei care stiu sau care vor sa invete sa munceasca.

Lili-Iulia Onofrei: nici eu nu ma reusit sa-mi gasesc !

George Vasile: se pare ca de ceva timp imi caut de munca si nimica nu prea am noroc
pe data de 23.10.2010
Melania Tanasă: sincer, m-as bucura mai mult daca as gasi un loc de munca decat să câştig un notebook ...e f greu in aceasta tara

Raluca Adina Parvu: Nici eu nu mi-am gasit ink, de 3 luni imi tot depun CV-uri la firme... Geaba...

csabi mezei: loc de munca asta e necesar

Vlad - Adrian Barbu: si eu imi caut de 3 luni serviciu....dar toata lumea cere experienta...dar nici unu nu e dispus sa imi ofere...daca toti zic asa...asta inseamna ca nu ma mai angajez niciodata.

Gheorghe Mihai: Eu imi caut tot de 3 luni serviciu si nu pot spune ca nu am calificari destule dar toate firmele dau anunturi pe internet, trimiti cv si vechea placa va contactam noi m-am cam saturat dar traim in Rom si asta ne ocupa tot timpul.

Gheorghe Mihai: As fi multumit sa sune macar cineva o firma oarecare sa spuna avem nevoie de un om si am vazut cv d voastra dar nimic simt ca innebunesc. Sper prin aceste comentarii sa se rezolve ceva. Va multumesc

lucian alexandru: pana acuma job in romania gaseste ala care cunoaste lume buna stiti la ce ma refer restu sclavi isi bat joc de tine de aia si merge tara asta asa ca si-au bagat bagat toti toate lichelele si rude peste tot.

Alfred Sturczer: te strofoci sa termin o facultate si dupa ce ai finalizat sperand ca vei gasi de lucru uite ca realitate nu este cu visul pe care iti doresti si eu caut de 6 luni de lucru si nimic inebunesc

CATALINA CARTITA: Peste tot este regula "pilelor" si a nepotismului, indiferent cit de bun esti la locul de munca, nu ti ofera un angajament pe durata nedeterminata, pt ca nu scoti sacul de bani sau ai ghinionul sa nu fii nepotul, fica, finul, nu stiu cui din conducere....degeaba termini o facultate

Dana Alexandra Ene: Eu am terminat un colegiu unde am facut asistenta sociala. Cu toate ca am cautat si am depus CV-ul la diverse firme nu am reusit sa ma angajez cu toate ca fost am la interviuri.

ionut yonutz: Oare chiar nimic nu pot sa gasesc de lucru aici in Sibiu??? ceva stabil?????

Carina C Bratu Ce sa zic: si eu am aplicat la f multe job-uri si nici macar nu m-au contactat, desi am multa experienta care corespunde cerintelor din anunt. Si daca nu esti din Bucuresti..cu atat ai mai putine sanse...se face discriminare fata de cei din provincie...

Turlea Octavian: Eu sunt din Sibiu si pot sa spun ca nu se gaseste nimic bun de lucru doar junior sales la RDS unde am lucrat si nu miam primit banii nici acum, si au trecut 4 luni, absolut numai tzepe si mai terminati cu anunturile de 2 bani din 'marketing' adica cersit la usa, vrem ceva stabil de lucru

Diana - Adina Kalapis Adina F.: Nu stiu ce se intampla, dar am aplicat de 2 ani la diverse joburi si nu m-a chemat nimeni la nici un interviu. Mi se pare ciudat. Ma gandesc ca poate ar trebui sa ma dezabonez, daca tot n-am nici o sansa.

botez mihaela: Si eu m-am saturat cate cv-uri am trimis de un an si jumatate si nimic...

florin colibasu: slabe sanse si aici sa gasesti de munca...tot pila i baza!

cornel bursuc cornel: asa este ...tara lui papura voda nu conteaza valoarea si nici calitatile umane. Totul este o minciuna si bataie de joc.

alexandra sibechi: din pacate e adevarat:(

dolofan mihai: super site! 500 cv trimise=30 vizualizari=1interviu! fara comentarii!

dolofan mihai: angajator ofera 1 post are 3000 aplicatii pe luna si luna de luna se reactualizeaza?????? ciudat??? inexplicabil???? nu stiu...ramane la aprecierea voastra

Georgiana Alexe: nu imi vine sa cred, din 32 de aplicari doar 4 vizualizari ...

gheorghe dorin simo: sper in continuare la un job mai bun. Mina e pe inchidere si trebuie sa ma reorientez.

Iuliana Dinca: luati-va gandul..tot aia care n-au treaba cu viata au sanse mai mari..de ce astepti mai mult..d'aia nu vine

Nadia Stirbu: Iuliana, ai dreptate. Eu de ani de zile aplic pe site pt. un job. Nici macar la un interviu nu m-au chemat. Nici din curiozitate.

SILVIA JIANU: Sunt de acord cu Nadia si Iuliana, ca nimeni nu te cheama la nici un interviu nici chiar din curiozitate sau chiar daca te cheama o vor face peste 1 an sau 2 si in special pentru consultant asigurari care dupa parerea mea nu sunt job-uri de viitor

Alin Alexandru Spatacean: Asigurari, sondaje, avoane si alte mlm-uri, clar nu sunt joburi cu viitor prea lung...aici discutam de lucruri serioase...

Alina Lucasciuc: Eu am aplicat si la direct la firme, si v-am spus, au chemat colegi de-ai mei care au lucrat doar 1-2 ani in domeniu, iar eu cu 10 ani... nici un interviu... si la studii superioare nici macar nu conteaza domeniul, se prefera orice diploma, pe diverse criterii...

Nadia Stirbu: Da, e adevarata si faza cu pila. Din pacate...

Marian Achim: Multe din "companiile" care publica anunturile, fac chestia asta numai pt a respecta niste reguli interne. La mare parte din ele se angajaza pe relatii, nepotisme, "selectie individuala". Asta e... traim in Romania... si asta ne distruge toate sperantele

Szoke Susana: In Romania nu conteaza cunostintele din domeniu si experienta profesionala, mai presus de toate sunt nepotismele. Si daca ai o anumita varsta... Pacat... asta este tara noastra.

FLOAREA UNGUREANU: Sunt foarte dezamagita de tot ce se intampla, Susana. In 4 ani de zile nu mi s-a intamplat sa fiu chemata la un interviu decat o singura data.

Valeriu - Neculae GAINAR: Multe din comentarii sunt in asentimentul meu! De vreo 2 ani sunt pe aceste site-uri de recrutarea a fortei de munca, si nimic! Eu ca multi altii, m-am plafonat. Ce ai putea face, unde sa te duci? Grea intrebare... Dar fara un mijloc de existenta, viata este grea.

roxana-elena ispas: Aveti dreptate. nu mai gasesti un loc bun de munca, sau daca te cheama este ca sa aiba ei activitate. Eu cred ca majoritatea angajatilor sunt din provincie, ma refer in Bucuresti, care stau pe 1000 lei angajati si tu nu poti sa ai pretentia sa ceri un salariu mai mare. Multa mancatorie.

georgiana maria muka-baban: buna tuturor! si eu imi caut de lucru de 1 an si ceva dar nimik... am 2 copii si nu stiu ce sa le mai zic cand imi cer cate ceva... asa e la noi daca nu ai experienta nu te baga nimeni in seama, ar trebui sa ni se acorde o sansa chiar daca n-am mai lucrat in acel domeniu.

LUCIANA GEORGIANA MURARU: salut tuturor! doresc si eu sa imi caut de lucru dar in orasul in care locuiesc CAMPULUNG MUSCEL. Acum sunt in indemnizatie, in ianuarie vreau sa incep munca, oriunde dar in campulung muscel

GEORGIANA TUFIS: Pacat ca trimitem CV-uri si multe nici macar nu sunt vizionate de catre angajator.Daca nu ai experienta nu esti angajat dar daca nu te angajeaza cum sa ai experienta?Asta este paradoxul in care traim.

Monica Teodora Nebunu: foarte putine telefoane din partea angajatorului!

Mihaela Martin: Am avut multe vizionari dar interviuri foarte putine, cred ca mute joburi sunt doar aplicate.

Doru-Damian Gavriloni: Nu am mai primit alerte pe mail de o vesnicie desi am selectata frecventa ZILNICA. Din aplicatiile de pe site BJ nu am fost contactat de mult timp (30 zile). Nu vreu sa cred ca e vorba de GHOSTJob-uri.

lucia gal: De ce persoanele de la sate nu se pot angaja la oras? Cred ca se face discriminare.

Vasilica Elena Ciubuciu: in Romania oameni destepti nu au loc de atatia prosti de care sunt inconjurati.

mircea relu gatin: Intradevar este o perioada dificila, dar ca sa fie setul greutatilor complet ne izbim si de nepotisme si nesimtire. Ex: in urma cu 2 saptamani am sunat la o firma pt postul de consilier vanzari si vanzator si am avut neplacerea de a da peste nesimtiti care postasera anuntul din obligatie...

Gabriel Uri: CV-ul meu este actualizat si tot degeaba; joburile bune nu apar in ziare sau pe site-urile de profil, se stie clar chestia asta. Se dau la cunostinte, rude, prieteni cu recomandari si chiar si pe bani. Am 50 de ani impliniti si niciodata nu am vazut aici un job pe masura...

anca barbulescu: Am 24 de ani si sunt absolventa de facultate. Am 2 CV-uri actualizate unul in lb romama si altul in limba engleza. Posed de 3 ani cont bestjobs si am aplicat la zeci de joburi si nu mi-a venit nici un raspuns de la nici un fel de aplicatie doar am fost anuntata ca CV-ul meu a fost vizualizat.

anca barbulescu: De unde sa castige tinerii experienta daca nu li se ofera oportunitatea? Toti ne plangem de CRIZA dar nimeni nu face nimic. Unii fac greva altii nu. Nu se poate asa ceva! Cum de alte popoare pot fii unite si noi nu?

Sorin - Gabriel Morega buna, Anca, ai dreptate, eu si pe vremea cand lucram nu mi-am inchis conturile, pe niciun site si tot nu m-a cautat careva. Si, crede-ma, am cont de mai bine de sase (6) ani. Iar in privinta curajului de-a ne cere drepturile, avem multe lipsuri...

Mihaela Ghita: din pacate in aceasta perioada cam astea sunt manifestarile: vizualizeaza cv-urile dar nimic mai mult. Speram ca va trece aceasta criza si pe piata muncii.

Alex Filip: Stiti de ce nu va cheama nimeni la munca ? Pentru ca Bestjobs nu are o sectiune (SPAGA).
Ar suna asa . Pentru a primi jobul respectiv trimite un sms la numarul xxx cu mesajul Dau spaga si secretara te va contacta de indata.

Viorel Sandu Bastea: multe anunturi sunt afisate pentru ca asa trebuie, chiar daca postul e deja ocupat.

poenaru ioana alexandra: asa este, mare dreptate ai...de fapt se stie cine trebuie sa ocupe postul

Felicia Dragusin: Am actualizat cv-ul dar la cautare sectiunea angajatori apare cu data veche.

Moldovan Ioan-Tudor: 99% din cei care se angajeza sunt recomandati de o alta persoana "relatii - pile"...

Cristina Cernea: Daca nu s-ar mai da bani peste tot si nu ar mai apela lumea la pile ca sa obtina ceva asa poate nu s-ar mai incuraja spaga si nici nu ar mai astepta ceva cei de la care trebuie sa iei ceva ce tine de competenta lor sa iti dea (hartii, adeverinte, certificate, diplome chestii de astea).

Un comentariu:

  1. daca ai cunoaste ceva meserie sigur te-ar angaja cineva mai Colibasu Florin ,dar u ce cunosti in afara de labaaaa

    RăspundețiȘtergere