luni, 29 iunie 2015

Luna iunie a fost destul de racoroasa

Atat in Bucuresti, cat si la nivelul intregii tari, luna iunie s-a dovedit a fi destul de racoroasa. Chiar si fara sa am o statistica meteo a lunii, am (remarcat pe propria piele) putine zile cu temperaturi de 30°C sau superioare.

Asa cum iarna este uneori nefiresc de cald pentru acel moment al anului si urmeaza apoi un mare ger, ma astept ca in perioada urmatoare sa vina zile caniculare. Am vazut prognoza saptamanii care a inceput si care seamana cu ce a fost si pana acum (temperaturile maxime in Bucuresti nu depasesc 27°C). Poate ca saptamana cealalta va fi cu temperaturi mai ridicate.

Vremea actuala, fara calduri excesive, imi place foarte mult si mi se pare ideala. Cred ca pana sa-si faca incalzirea globala efectele si sa se topeasca ghetarii de la poluri va creste mai intai rata de evaporare a apei din mari si oceane, ceea ce ar conduce la precipitatii mai dese si mai consistente pe parcursul unui an. Asta in medie pe suprafete intinse, pentru ca la nivel local pot exista intotdeauna abateri si anomalii.

Intre timp atmosfera este incinsa de foarte posibilul faliment al Greciei. Trebuie sa asteptam sa treaca ziua de maine, 30.Iunie.2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu