sâmbătă, 6 iunie 2015

Slugile anonime ale mafiei politico-economice incearca din nou sa manance rahat pe blogul meu

Se pare ca asocierea unor "ilustre" figuri de mari infractori condamnati definitiv, cu texte "patriotice" tip "Noi suntem romani" si "C-asa-i romanul cand se veseleste", au scos din sarite o anumita parte a mafiei politico-economice care "opereaza" in Romania.

Asa ca nemernicii anonimi au fost din nou trimisi pe blogul meu sa-si faca "treaba". Adica sa incerce din nou sa ma decredibilizeze si sa debiteze minciuni pe seama mea.

Acesti derbedei, care nu au intrat niciodata pe blogurile marilor infractori condamnati definitiv ca sa se indigneze de micimea pedepselor in raport cu amploarea si gravitatea faptelor penale ale respectivilor, devin brusc, sub protectia continua a anonimatului, justitiarii inchipuiti ai subsemnatului.

Politica blogurilor mele s-a schimbat intre timp. Nu mai sunt atat de amabil cu rahatii anonimi aparatori ai mafiei politico-economice romanesti. Comentariile pe langa subiect, atacurile la persoana mea, insultele, manipularea si minciunile grosolane nu mai sunt tolerate.

Argumentul vine de la Laura Codruta Kovesi, care, atunci cand Elena Udrea a facut niste denunturi penale, a spus ca nu le poate da curs pentru ca nu se sustin!

Asa se intampla si in cazul ticalosilor anonimi, sponsorizati de ani de zile de mafia politico-economica (dupa cum s-a vazut, la fel ca multi alti agenti nemernici de influentare a opiniei publice, care inrosesc internetul cu minciunile si manipularea lor) sa manance rahat pe blogul meu.

Din punctul meu de vedere, gunoaiele anonime trebuie sa dea explicatii pentru acest comentariu, facut sambata, 08.Noiembrie.2015,la un articol cu... iedera si chiparosi (sursa: http://lmar2012b.blogspot.ro/2014/11/iedera-rosie-pe-chiparos-toamna.html?showComment=1415460335603#c9072158732026187237):

"si colitele de la domnul comandor sunt fantastice. l-au scos pe BM din foame si acum diserteaza cu empatie pentru saraci pe tema ajutoarelor de la stat. iar a dat ipocrizia pe afara. mon cher ai grije sa nu te calce hoti au sa nu te cheme anaf-ul sa declari veniturile din vânzarea de neobliterate. nu mai stiu articolul din CF, dar ti-l zic cei de la anticoruptie si antievaziune. vezi ca esti în vizor ca doar îti stim adresa si codul numeric personal. acum e momentul sa te îngrijorezi. nu te bucura prea mult de viata ca exista niste legi nescrise care trebuie respectate.".

Ce scrie in acest comentariu anonim destinat cultului retardatilor? Ca ar fi urmat sa ma calce hotii (ca doar mi se stie adresa si codul numeric personal), ANAF-ul, anticoruptia si antievaziunea. Au trecut de atunci cam 7 luni. Evident, pana acum nu m-au calcat nici hotii, nici ANAF-ul, nici anticoruptia si nici antievaziunea. Pentru ca nu aveau motive.

Hotii nu au de ce sa-si piarda vremea cu "averea" unuia care nu are de lucru de peste 6 ani, cand exista atatia medici spagari, de exemplu, de unde se poate fura en gros in liniste si consens. ANAF-ul si antievaziunea (care o fi diferenta dintre ele?) imi pot inventa taxe neplatite, au mai incercat asta dar nu le-a iesit. Iar anticoruptia nici macar nu poate inventa ceva (evident ca nu sunt functionar al statului si nici nu am de gand sa corup pe cineva).

Este cea mai buna dovada ca toate aceste comentariile anonime (absolut tembele, destinate exclusiv dobitocilor si imbecililor de rea credinta) au ca scop doar decredibilizarea mea, hartuirea mea, intimidarea mea si abaterea atentiei de la temele bolgului prin introducerea de teme false, mincinoase si abjecte.

Sigur ca e usor sa afirmi orice pe gura sau scriind minciuni. Dar timpul confirma sau infirma, dupa caz. Iar in cazul meu toate porcariile inventate cu sarguinta de catre acesti ticalosi anonimi s-au infirmat.

Culmea este ca aceste gunoaie anonime, sponsorizate de catre mafia politico-economica sa scrie comentarii ticaloase pe blogul meu, incearca in mod constant sa induca ideea ca eu as fi sponsorizat ca sa-mi scriu articolele de pe blog.

Pana sa moara tatal meu (pe 03.Septembrie.2014), ticalosii anonimi au sustinut constant ca as fi sponsorizat de tatal meu. Dupa moartea tatalui meu, ticalosii anonimi au gasit un bun prilej sa se amuze in privinta viitorului meu, care ar fi devenit incert odata cu disparitia presupusului sponsor.

A urmat o perioada de relativa pauza, dupa care rahatii anonimi, in lipsa de inspiratie si de temei real, au inceput sa propage din nou "teza" sponsorizarii, inclusiv in comentariile din 03.Iunie.2015, pe care le-am si sters. De data asta "sponsorizarea" vine de-a dreptul din neant, pentru ca nu se mai nominalizeaza cineva anume care m-ar sustine financiar.

Deci, din punctul meu de vedere minciuna si manipularea sunt evidente. Daca exista cititori ai blogurilor mele cu caracter atat de mic (apropiat sau chiar mai mic decat cel al gunoaielor anonime) incat sa aiba incredere in ticalosia anonima, sunt invitati sa ignore blogul meu.

Lumea nu a inceput si nici nu se va termina cu blogul meu.

Scriu pe blog ceea ce simt, ceea ce gandesc si ceea ce am trait personal.

Cine nu e de acord cu subiectele sau cu unele idei din articolele mele este liber sa se exprime.

Dar nu voi mai accepta minciuna si manipularea evidenta in comentarii anonime ticaloase pe blogul meu. Argumente de tipul "Un subiect nu este adevarat pentru ca esti sponsorizat" sau "Ai scris numai prostii (ca asa spunem noi, anonimii lu' Peste), si pentru asta o sa te calce hotii, ANAF-ul, anticoruptia si antievaziunea" sunt perfecte pentru retardati si ticalosi, nu pentru oameni normali.

Am deja o varsta si nu ma intimideaza hartuirea si amenintarile, nici nu ma destabilizeaza insultele si minciunile grosolane. Blogurile mele vor continua sa existe conform vointei mele, iar articolele mele vor exprima gandurile mele si realitatea vazuta prin ochii mei.

Daca "vointa poporului" va spune ca Romania este o tara perfecta si ca am eu fantezii cu saracie, coruptie generalizata si infractionalitate globala, atunci asta e viata. Dar mai e mult pana departe.

Le-am recomandat candva rahatilor anonimi care nu mai au somn de grija mea sa se indigneze pe site-urile unor mari infractori condamnati definitiv: Relu Fenechiu, Adrian Nastase, George Copos, Gheorghe Popescu, George Becali, Cristian Poteras si altii (lista creste in fiecare zi, dupa cum se vede). Numai ca adevaratilor sponsorizati le este mult mai simplu sa mimeze indignarea fata de persoana mea, probabil in incercarea puerila de a-i pune intr-o lumina favorabila pe marii condamnati definitiv.

Iar mafia politico-economica, daca este deranjata de faptul ca ii arat feţele ei reale, hâde, odioase si sinistre, sa nu-si mai piarda vremea cu comentarii mincinoase si manipulari stupide pe blogul meu. N-are decat sa-mi ia gatul si s-a rezolvat cazul. Care-i problema? Chiar nu se gasesc niste interlopi "de omenie" care sa-mi gaseasca nod in papura (asa cum s-a intamplat in cazul asasinarii grosolane, de acum aproape 15 ani, pe 07.Septembrie.2000, a liderului sindical de la Tepro Iasi, Virgil Sahleanu; sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Virgil_S%C4%83hleanu)?

Pana atunci, preiau cu copy + paste de pe sursa http://www.9am.ro/stiri/Social/279620/mihai-necolaiciuc-condamnat-la-10-ani-de-inchisoare-cu-executare.html recomandarile facute de site-ul 9AM celor care doresc sa comenteze:

"Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.".

Derbedeii anonimi au comis abuzuri grave si repetate, care stau marturie pe blogurile mele. Am permis pentru o vreme acest lucru, ca sa se stie ca ticalosii, turnatorii, tradatorii si fabricantii de minciuni sunt intotdeauna printre noi. Am permis acest lucru si pentru a cunoaste o parte din modul lor de operare. Dar sa nu isi imagineze cineva ca voi permite asa ceva la nesfarsit.

Iar comentariile anonime abjecte sterse de pe blogul meu raman oricum inregistrate pentru a putea fi folosite in alte situatii.

3 comentarii:

  1. Nu's de unde ai tu bani, cine sunt astia care te injura dar sincer te invidiez, e groaznic sa trebuiasca sa te intretii din munca in Romania

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate că nu e cazul să mă invidiezi atât de mult. Faptul că mai fac unele poze frumoase pe care le pun pe blog nu exclud posibilitatea să am un trai modest.

      La Nisa am ajuns în ultimii ani (până la pandemie) pe cheltuiala fetei mele.

      Nu mă mândresc cu asta și chiar îmi pare rău pe undeva că am ajuns acolo așa. Dar, pe de altă parte, îmi și pare bine. E ceva de nerefuzat.

      Ștergere
    2. În caz că nu este deja foarte clar, fanteziile anonime despre bani și sposorizări care mi-ar fi fost adresate sunt exclusiv minciuni nerușinate ale unor agenți profesioniști de influențare și manipulare a opiniei publice.

      Ștergere