luni, 15 iunie 2015

Prognoza meteo indoielnica

Azi, 15.Iunie.2015, ar fi trebuit sa fie soare toata ziua in Bucuresti conform prognozei meteo. Ba chiar se anuntase ca va fi una dintre cele mai calduroase zile de pana acum.

M-am dus deci cu incredere la Divertiland, ca sa ma apar de disconfortul termic si sa ma hidratez mai ales pe exterior.

M-am dat de cateva ori pe tobogane vazand intre timp nori negri crescand. Au aparut fulgerele si tunetele, inca distante. Primul fulger mai aproape de parcul acvatic m-a prins in apa. Cum intre prognoza meteo si realitate aleg intotdeauna realitatea, am sters-o imediat sa ma adapostesc.

Fiind o zi de luni parcul acvatic nu era deloc aglomerat. Dar destui curajosi sau inconstienti erau inca pe platforme la tobogane. Pana la urma apa de la tobogane s-a oprit si toata lumea a coborat.

A urmat o aversa sanatoasa insotita generos de descarcari electrice si bubuieli. Din fericire a fost o aversa normala, care a facut loc dupa vreo ora si ceva soarelui, destul de timid din fericire. Partea cea mai neagra a norilor mi-a lasat impresia ca se indreapta spre Bucuresti. Pana la urma ziua cea mai "calduroasa" a fost ziua cea mai buna pentru balaceala, soarele fiind foarte placut si binevenit.

Totusi, prognozele meteo mi se par total aiurea in aceste conditii. Nu e prima data cand se intampla, desi este vorba despre prognoza pentru ziua curenta. Nu pot pune deci prea multa baza pe "informatiile" despre vreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu