vineri, 17 septembrie 2010

Apeluri telefonice anonime

Multi cetateni au fost apelati telefonic de asa zisi angajati ai unor banci. Eu am fost apelat telefonic de catre o persoana de sex feminin, care s-a recomandat cu numele si prenumele nevestei mele! Mi-a spus ca lucreaza la o banca. Dupa care m-a intrebat daca am un vecin cu un nume si un prenume. Am raspuns ca nu sunt obligat sa raspund. A insistat, incercand sa obtina informatii. Am raspuns ca nu discut asa ceva, nu este treaba mea, nu ma intereseaza problema si nu fac comisioane pentru o voce anonima la telefon. Nu mi s-a parut convinsa ca trebuie sa incheie conversatia, asa ca am continuat tot eu: "Si nu mai faceti astfel de lucruri, deja v-am injurat in sinea mea. Data viitoare o fac direct in sinea dumneavoastra". "Bine, multumesc", a venit raspunsul demn. "Cu placere!" am incheiat eu discutia, la fel de demn.

Ma gandesc sa imi desfiintez telefonul fix. Primesc tot felul de telefoane anonime de la persoane care spun ca fac studii de marketing, de la partide politice, acum de la banci. De la mine nu au numarul meu de telefon. Dar nu e greu de obtinut o lista cu multe telefoane. E suficient sa se faca publica o oferta de munca (fictiva sau nu) si orice CV contine un numar de telefon. Chiar si cei cu loc de munca testeaza piata muncii cu CV-uri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu