joi, 23 septembrie 2010

Finalul cursului de dulgher

Azi, 23.SEP.2010 am dat examenul de la finalul cursului de dulgher.

Ziua a inceput linistit. Pe la 12:30 s-a produs o unda seismica pe care a resimtit-o si sotia mea. Ieri se produsese exact acelasi lucru si deschisesem televizorul sa vad daca s-a anuntat producerea unui cutremur. Cum nu s-a anuntat nimic, am dedus azi ca fenomenul se datoreaza, probabil, demolarilor care se produc in zona. Unda produsa a avut o intensitate remarcabila. Sotia s-a panicat.

La 13:00 am plecat spre examen. Pana sa ajung, am fost "fascinat" de doua intamplari banale: un nene rontaia seminte in tramvai, facand mizerie pe jos, iar alt nene mictiona linga un stalp, pe strada. Fiind niste situatii banale de viata in Romania, nu am pus niciun semn de exclamare.

Mult mai "relaxat", am ajuns la destinatie la 13:45. La 14:00 am intrat in examen. Nu stiu ce nota o sa iau, dar nu cred ca mai putin de 8. Nici nu conteaza nota. Intrebarea e daca ma angajeaza cineva acum, ca dulgher. Baietii care lucreaza in constructii spun ca patronii te angajeaza ca necalificat pe salariul minim, platindu-se si o diferenta prin evaziune fiscala. Noroc ca statul are grija ca salariul minim sa fie cat mai mic, pentru ca evaziunea fiscala sa fie maxima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu