sâmbătă, 18 septembrie 2010

Am inceput sa creditez statul roman.

Ieri, 17.SEP.2010, am fost la Agentia Pentru Ocuparea Fortei De Munca Bucuresti ca sa imi decontez abonamentul RATB. Mai intai am remarcat ca s-au facut disponibilizari si acolo. Apoi, mi s-a spus ca nu sunt bani. Mi s-a spus ca ar fi bine sa ma mai interesez de bani dupa 29.SEP.2010.

Suma pe care mi-o datoreaza statul roman este nesemnificativa: 35 de lei. Nu imi fac probleme din cauza asta. Ma supara un pic (0,005%) faptul ca sunt fortat sa creditez statul roman. Totusi, imi fac altfel de probleme, pentru ca asta arata ca statul roman e in rahat si se confrunta cu o acuta lipsa de bani.

Marea mea problema consta in faptul ca toti acesti guvernanti romani, parlamentari romani si administratori romani de bani publici nu vor ajunge niciodata dupa gratii, asa cum merita, ci vor trai bine-mersi cu banii furati constant si insusiti abuziv de la cetatenii romani. Nu nemernicii care ne conduc vor fi faliti, ci cetatenii carora li se blocheaza dreptul la munca, si, in plus, dreptul al munca platita corect.

STAT ROMAN, FALIMENT SCRIE PE TINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu