miercuri, 10 octombrie 2012

Programul USL-PDL

Din nou Bondache, zis Gica Tembelu - un agent de influentare a opiniei publice care se crede agent secret - arunca petarde pe blogul meu. De data asta l-a deranjat articolul despre starea Romaniei vazuta de politicienii romani si concluzia de la sfarsit, anume ca tot raul care se intampla in Romania are ca scop instaurarea monarhiei.

Vreau sa subliniez in clar, cu aceasta ocazie, ca exista urmatorul program USL-PDL:
1. Inrautatirea continua a nivelului de trai al romanilor;
2. Scoaterea masiva a romanilor in strada;
3. Lovitura de stat suprapusa peste miscarea din strada;
4. Reinstaurarea monarhiei;
5. Dupa care se vor redefini din nou institutiile statului, se va invoca din nou greaua mostenire - a capitalismului de aceasta data - si se vor afirma alte aberatii si aiureli, doar la trecerea timpului si pentru justificarea perpetua a statutului de sclavi pe care il au romanii.

Ca urmare, la mai bine de 10 zile (!) de la publicarea articolului care punea in evidenta legatura dintre isteria lui Bondache si cuvantul "EXPLOATARE", dragul nostru Bondache, zis Gica Tembelu, s-a hotarat sa-mi raspunda la o parte din acel articol. Mai exact la partea care se refera la veniturile si cheltuielile mele, pentru ca Bondache nu are nimic de spus in privinta exploatarii romanilor.

Omul, vadit agitat si cu mari fracturi de logica, imi insira o lista aproximativa de cheltuieli, fara sa treaca sumele reale in dreptul lor, asteptand, probabil sa fac eu acest lucru. Ceea ce, desigur, nu se va intampla. Bondache, dragule, tu esti cel care stie despre mine lucruri pe care eu abia acum... le aflu! Crezi ca este asa usor sa fac contabilitatea ultimilor 5-10 ani? Crezi ca daca nu am serviciu (desi nu mai sunt somer in sensul BIM!) sunt obligat sa muncesc pentru tine? Sa remarcam ca Bondache este la fel ca orice patron roman: cere munca fara sa ofere bani pentru asta :)) Sa nu ne miram deci ca Bondache nu are nimic de spus despre cuvantul "EXPLOATARE"!

Raspunsul este mult mai simplu la petardele tale:

1. Daca afirmi ca o persoana, care a castigat lunar timp de mai multi ani minim 10 salarii minime, este pe minus cu zeci de mii de euro (?!?), ce poti spune despre cei care au lucrat vesnic numai pe salariul minim? Eu zic sa ne arati cum traieste un roman din salariul minim! Arata-ne, dragule, cum poate supravietui un roman muncind pe salariul minim! Chiar si cei in cauza vor sa stie acest lucru. Daca rezolvi acest exercitiu, vei rezolva si problema cheltuielilor mele, iar minusul inventat de tine se va transforma in plus.

2. Daca tot afirmi ca primesc bani de la parinti la 50 de ani (nu asta e varsta mea, dar ce mai conteaza), poate imi spui care este "alocatia" mea lunara si in ce zi o primesc. Pentru ca vreau sa ma caut prin buzunare si sa pun poze pe blog cu "alocatia" in ziua de "salariu" :))

Altfel, Bondache ma umple din nou de insulte si comentarii cel putin stupide.

De exemplu, Bondache spune ca am mancat din banii mei (pai din ai cui?) in Italia. Din cate stiu eu, in Italia mancarea era mai ieftina decat in Romania. Iar daca preturile erau comparabile, calitatea alimentelor din Italia era superioara celor din Romania. Adica nu se poate compara un parmigiano reggiano maturat 36 de luni cu cascavalul romanesc cu 4% lapte (lapte despre care nu se stie cat la suta... lapte contine). La fel, nu se poate compara prosciutto cotto cu mezelurile romanesti pline de E-uri, pe care nu le-am mai cumparat de nu stiu cand. La fel, nu se compara fructele italiene, numai soiuri superioare, cu fructele comercializate in Romania. Strugurii care se vindeau in Romania cu 8-12 lei (sau 80.000-120.000 lei vechi) costau in Italia doar 1-1,5 euro. Mereu eram socat cand veneam in Romania si vedeam ca la noi preturile erau mai mari decat la ei. Merele italiene din Tirolul de Sud sunt in general absente in Romania. De exemplu soiul de mere Pink Lady nu a fost comercializat niciodata la noi. Am vazut la supermarket un hibrid de calitate inferioara numit in acest fel la raft!

Asa ca, Bondache, haleala in vest este mai ieftina si mai buna decat in est, desi in vest se castiga mai mult decat in est. Ma mir nu stiai nici acest lucru, tu care vrei sa pari ca le stii pe toate.

O manipulare aparte a lui Bondache este urmatorul comentariu: "in mod normal ar t[r]ebui sa muncesti pe rupte". Multi romani naivi si dezinformati cred sincer ca trebuie sa stea 10-16 ore la munca pentru ca sa aiba bani. Am mai spus-o si o repet: in occident am castigat mult mai multi bani decat in Romania si am muncit mult mai putin decat in Romania. Asa ca Bondache a incercat din nou sa sustina propaganda oficiala, doar nu era sa spuna ca romanii sunt EXPLOATATI in propria lor tara. NIMENI NU TREBUIE SA MUNCEASCA PE RUPTE IN SECOLUL 21! Cu exceptia sclavilor, desi se spune ca sclavia s-a desfiintat demult.

Sa remarcam cum "munceste pe rupte" Bondache la 10 octombrie 2012, 11:14 si la 10 octombrie 2012, 11:37, adica orele la care a postat comentariile pe blogul meu!!! Bravo, Bondache! Ce munca interesanta ai! O faci din pasiune? :))

Pentru insulte ii multumesc lui Bondache din nou, ca de obicei. Sunt si aceste insulte o parte a manipularii. Probabil ca Bondache se asteapta sa ma intrec cu el in acest domeniu. Nu este cazul, Bondache este mult prea neajutorat. In comentariile lui am remarcat ca se insulta singur :)) Se pare ca nici nu si-a dat seama de acest fapt :))

Ar mai fi ceva de spus in legatura cu comentariile lui Bondache. Bondache nu comenteaza subiectele mele, ci se refera numai la persoana mea si incearca, destul de jalnic, sa ma decredibilizeze.

Spun sau nu adevarul in legatura cu reinstaurarea monarhiei in Romania? Timpul ne va arata cum stau lucrurile.

12 comentarii:

  1. Imi lasa un gust tare amar asemenea comentarii rautacioase.Intotdeauna am urat lipsa de bun simt,respectul fata de o persoana cunoscuta sau nu.Nu cred ca daca suntem in spatele unui ecran de laptop,avem dreptul sa improscam cu noroi in cel de langa noi.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru comentariu. Ne place sau nu, este bine sa stim ca astfel de oameni sunt printre noi.

      Ștergere
    2. nici nu stii tu, papuse, pe blogul cui comentezi!
      un nenorocit perfid care sub o atitudine binevoitoare sau indiferenta ascunde rautate, invidie, viclenie, inselaciune. un om care dupa ce te-a cunoscut nu are decat un scop sa profite de pe urma ta prin manipulare si inselatorie.
      incearca sa il cunosti in mod real nu virtual, ascunzandu-te dupa ecranul leptopului si apoi vorbeste de bun simt.

      Ștergere
    3. Hai noroc, Bondache (Anonim 15 octombrie 2012, 19:32)! Multumesc pentru insulte, ca de obicei. Sigur, sigur, inainte sa mi le adresezi te uiti in oglinda :)) Ia-o mai usor cu venele de pe tampla :))

      Trateaza persoanele care comenteaza pe blogul meu cu respect, nu te adresa ca si cand ai vorbi cu maicuta ta preaiubita.

      Oricine are dreptul la opinie. Chiar si tie iti respect dreptul la opinie, desi opiniile tale sunt doar insulte si manipulare.

      Stiu ca nu raspunzi la intrebari, dar imi place sa te tachinez.

      Cand am fost mai "nenorocit" si mai "perfid"? Cand am scris despre EXPLOATARE, cand am scris despre monarhie sau cand am scris despre mascaricii incravatati numiti politicieni?

      Incearca sa nu raspunzi off-topic, "prin manipulare si inselatorie", daca esti in stare :)) Daca nu esti in stare, te intelegem, dragule. Doar stii ca te-am inteles dintotdeauna.

      Ștergere
    4. MA DOARE IN GAOZUL CURULUI DE EXPLOATARE ASA CUM O DOARE IN GAOZUL CURULUI PE MATA DE TINE!!!OK???

      Ștergere
    5. Derbedeule nazist, ai loc pe blogul meu doar pentru ca sa se stie ca gunoaie ca tine exista din belsug in aceasta tara.

      Asta este limbajul si caracterul nazistilor si legionarilor din Romania!

      Ștergere
    6. Bai daca te doare undeva de exploatare trebuia sa o spui in decembrie 89, nu mai ieseam ca prostu sa apar televiziunea cu pieptu gol.

      Ștergere
    7. Anonimule 16 octombrie 2012, 06:48, il sponsorizeaza parintii pe asta sau ii doare undeva de el? E clar ca tu esti ala care minte.

      Ștergere
  2. Offf,Marius,din pacate ai mare dreptate sunt foarte,foarte multi printre noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnule Barbu,
    Blogul dumneavoastra devine tot mai savuros de cand va duelati cu personajul Bondache. Parca ar fi un personaj de benzi desenate.
    Daca aveti o dezbatere pe tema pensiilor foarte marti din sistemul justitiei si al armatei, politiei va rog sa postati un link.
    Ce este foarte revoltator ca oamnei care au iesit la pensie din aceste sectoare de activitate la 45 de ani lucreaza ca sefi de birouri in primarii, directori de intreprinderi de stat, fac parte din consilii de administratie in timp ce alti oameni foarte valorosi (asa ca dumneavoastra) nu gasesc un loc de munca bine platit. Ma intereseaza parerea dumneavoastra. Am observat ca sunteti un om cu un blog foarte cunoscut si foarte citit. Sa nu va mai temeti de decridibilizare.
    Pe mine m-ati convins ca sunteti un om serios.
    In acelasi timp il rog si pe domul Bondache sa fie mai activ ca altfel nu mai au postarile dumneavoastra nici un haz.
    Numai bine dumneavoastra, familiei dumneavoastra si nenumaratilor cititori.

    Cu stima,
    Neata Ion

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar raspunsul tau este perfid.
    1. In spatele raspunsului tau de om sigur pe el si de incredere de fapt este un papagal care il copiaza pe amicul anonim – ex: “te uiti in oglinda”, “venele de pe tampla”. Din lipsa de inspiratie este bun si un copy-paste.
    2. In spatele unui sfat binevoitor cu privire la politete si al unui exemplu “nu te adresa ca si cand ai vorbi cu maicuta ta preaiubita “ se scunde o injuratura de genul “ mai du-te in pizda matii, mai Bondache!”.
    3. In spatele justificarilor cu exploatare, monarhie si manipulare se ascund dizertatii goale ale unui om singur si complexat care isi face de lucru.
    4. In spatele exprimarilor:” off-topic”, “dragule”, “te-am inteles” se ascunde atitudinea unui om fara argumente la acuzatii clare si adevarate (ca altfel nu ai fii atat de cu venele umflate).
    5. In spatele afirmatiei “Eu sunt NIMENI. Dar oricine are dreptul la opinie.” se ascunde un om viclean care vrea sa fie interesant cu dizertatiile lui de pe blog, sa fie bagat in seama si sa para superior.
    6. In spatele atitudinii binevoitoare “ Multumesc pentru insulte, ca de obicei”, “ Chiar si tie iti respect dreptul la opinie, desi opiniile tale sunt doar insulte si manipulare.” Se asunde un individ care abia asteapta injuraturile amicului anonim. Altfel ai restictiona anonimii cand ai 95 de membri in lista blogului care nu comenteaza niciodata. Mai putin una fara personalitate care te aproba sa se afle in treaba cat fierbe oala pe foc.

    In concluzie, ESTI UN PERFID.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonimule 16 octombrie 2012, 08:47 nu te obliga nimeni sa injuri pe blogul altuia doar pentru ca poti sa intri ca anonim. Asta tine doar de lipsa ta de educatie.

      Ștergere