duminică, 17 august 2014

Divertiland

Vineri, 15.August.2014, m-am dus la Divertiland. As fi vrut sa ma duc joi (o zi si mai caniculara decat vineri), dar atunci puteau si ceilalti din familie.

Mersul la parcul acvatic, la fel ca si mersul la mare sau oriunde intr-o zi de sarbatoare mi se pare o mare eroare. Mie nu-mi place aglomeratia, macar pentru ca ma face sa pierd mult timp.

Asa a fost si aici. Numai la coada la bilete am stat mai bine de o ora. Dupa care, deja nu mai erau sezlonguri libere, asa ca am luat scaune pliante, gasite si astea cu greu.

Mai departe, erau cozi interminabile la colace si la tobogane.

Asa ca, in total, cred ca m-am dat de vreo zece ori pe tobogane, in rest am mai inotat pe "rau".

M-am simitit destul de bine, dar nu prea m-am simtit rasplatit pentru cei 40 de lei pe care i-am platit la intrare. M-am intors de acolo prea... odihnit.

Locul mi se pare prea inghesuit, sezlong langa sezlong, spatiile de acces sunt destul de inguste. Accesul la tobogane este dificil, platformele sunt cam inguste, unele tobogane sunt libere, dar coada fiind mai mult pe scari, lumea nu stie acest lucru.

Mi-au placut toboganul "bumerang" si "palnie". La asta din urma m-am invartit de vreo 6 ori in palnie pana sa fiu aspirat; pana nu cadeam din palnie nu se puteau da cei de sus de la coada si am auzit cate un oftat cand numarul rotatiilor mele incepuse sa creasca peste ceea ce se considera normal.

La toboganele foarte inalte unde nu sunt necesare colacele era unul verde care incepea cu un tub cu o panta mai lina, dupa care continua descoperit cu o panta foarte abrupta. Mi-am luat ceva elan la inceput ca sa prind viteza si cand am ajuns la panta abrupta am avut un moment in care m-am desprins de pe tobogan si am ajuns in aer! Ce nu imi place la acest tobogan, la fel ca si la cel rosu de langa el, este ca nu se termina cu un bazin si trebuie franat serios cu picioarele, altfel se poate ajunge cu fundul pe ciment (ceea ce in mod cert nu e de dorit).

Valurile nu au functionat la piscina cu valuri decat dupa orele 18, cand s-au oprit toboganele. Desi este scris pe site ca toboganele se opresc la 18, nu mi se pare foarte normal acest lucru, mai ales intr-o zi libera caniculara, cu atat mai mult cu cat era un moment aniversar (doi ani de la deschiderea Divertiland).

Fata de Water Park Otopeni sunt plusuri si minusuri. Spatiile acvatice si toboganele mi se par subdimensionate in raport cu numarul vizitatorilor, care stau mai mult blocati la cozi. Sunt, de exemplu, prea putine tobogane unde nu sunt necesare colace. Sonorizarea este foarte proasta, nu sunt boxe audio distribuite uniform. Animatia asigurata de organizatori este subtire, mai mult reclama pe site-ul parcului acvatic.

Oricum, in viitor pe aglomeratie voi evita sa merg, asa cum fac de obicei.

Parcurile acvatice mi se par o afacere buna, cererea este foarte mare si cred ca s-ar putea deschide in profit noi astfel de spatii.

Daca as avea bani, nu as ezita sa faca asa ceva, iar daca o sa fiu vreodata foarte bogat, prima grija va fi sa am propriul parculet acvatic privat cu tobogane :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu