luni, 7 septembrie 2015

Final de sezon la Divertiland

S-au intamplat multe in acest sfarsit de saptamana: primarul Oprescu a fost in sfarsit prins luand spaga, o nulitate din PNL a fost asasinata intr-o disputa legata de impartirea averii cu cei fosti dragi.

Dar pana sa aflu mai multe amanunte, prefer sa marchez momente personale mult mai placute. Aceasta prima saptamana din septembrie, cu zile incredibil de calduroase si chiar caniculare, a prelungit neasteptat o vacanta formidabila. Totusi, ieri, 06.Septembrie.2015, a trebuit sa se incheie sezonul la Divertiland. Am inchis si eu sezonul, fiind prezent acolo pentru a 37-a oara.

Desi a fost o zi lunga, a trecut foarte repede. Cu un soare rezonabil, ascuns partial pana spre seara dupa un plafon subtirel de nori, am putut sta fara grija arsurilor. Vantul in schimb a fost foarte puternic, mai ales pe platforme.

Lume mai putina decat de obicei, dar suficienta cat sa fie mereu coada interminabila de la toboganul "Bumerang". Am alternat toboganele cu raul lenes si valurile pana seara mai mult decat in zilele din sezon, stiind ca este momentul finalului.

Sigur ca sunt mai mult decat multumit de aceasta vara. Puteam sa ma duc chiar mai des la Divertiland, dar am incercat sa nu fac excese si sa nu am probleme din cauza soarelui. In general am respectat principiul de a nu merge in doua zile consecutive. Iar cand in august au fost patru zile la rand cu temperaturi peste 35°C, am fost acolo doar o singura data.

Pentru mine temperatura ideala este pe la 30-32°C, cand soarele mi se pare suportabil si caldura placuta. Vremea caniculara mi se pare foarte periculoasa pentru statul in plin soare.

"Litoralul" de langa Bucuresti a fost pentru mine distractia ideala, care m-a aparat de caldura excesiva a verii si m-a obligat sa fac miscare mai mult de 30 de minute pe zi. Ma simt in forma, dar de acum incolo va trebui sa gasesc alte modalitati de petrecere a timpului liber.

Sursele Divertiland spun ca la anul parcul acvatic se va extinde si ca se va amenaja o piscina olimpica. Astept deja cu nerabdare deja sa o vad si sa ma balacesc in ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu