duminică, 8 aprilie 2018

Amintiri din Biblie despre Isus

[Evanghelia dupa Ioan 1.1, 1.2.]
La inceput era Cuvantul, si Cuvantul era cu Dumnezeu, si Cuvantul era Dumnezeu.
El era la inceput cu Dumnezeu.

[Proverbele 8.22, Obarsia intelepciunii]
Domnul m-a facut cea dintai dintre lucrarile Lui, inaintea celor mai vechi lucrari ale Lui.

[Proverbele 8.23]
Eu am fost asezata din vesnicie, inainte de orice inceput.

[Evanghelia dupa Ioan 1.3. - 1.5.]
Toate lucrurile au fost facute prin El; si nimic din ce a fost facut, n-a fost facut fara El.
In El era viata, si viata era lumina oamenilor.
Lumina lumineaza in intuneric, si intunericul n-a biruit-o.

[Evanghelia dupa Ioan 1.9. - 1.14.]
Lumina aceasta era adevarata Lumina, care lumineaza pe orice om, venind in lume.
El era in lume, si lumea a fost facuta prin El, dar lumea nu L-a cunoscut.
A venit la ai Sai, si ai Sai nu l-au primit.
Dar tuturor celor ce L-au primit, adica celor ce cred in Numele Lui, le-a dat dreptul sa se faca copii ai lui Dumnezeu; nascuti nu din sange, nici din voia firii lor, ci din Dumnezeu.
Si Cuvantul s-a facut trup, si a locuit printre noi, plin de har si de adevar. [...]

[Proverbele 8.33. - 8.36.]
Ascultati invatatura, ca sa va faceti intelepti, si nu lepadati sfatul meu.
Ferice de omul care m-asculta, care vegheaza zilnic la portile mele, si pazeste pragul usii mele.
Caci cel ce ma gaseste, gaseste viata, si capata bunavointa Domnului.
Dar cel ce pacatuieste impotriva mea isi vatama sufletul sau; toti cei ce ma urasc pe mine, iubesc moartea.

[Proverbele 9.6.]
Lasati prostia, si veti trai.

[Proverbele 9.12.]
Daca esti intelept, pentru tine esti intelept; daca esti batjocoritor, tu singur vei suferi.

[Ioan 3.17. - 3.21.]
Dumnezeu, in adevar, n-a trimis pe Fiul Sau in lume ca sa judece lumea, ci pentru ca lumea sa fie mantuita prin El.
Oricine crede in El, nu este judecat; dar cine nu crede, a si fost judecat, pentru ca n-a crezut in Numele singurului Fiu al lui Dumnezeu.
Si judecata sta in faptul ca, odata venita Lumina in lume, oamenii au iubit mai mult intunericul decat lumina, pentru ca faptele lor erau rele.
Caci oricine face raul, uraste lumina, si nu vine la lumina, ca sa nu i se vadeasca faptele.
Dar cine lucreaza dupa adevar, vine la lumina, pentru ca sa i se arate faptele, fiindca sunt facute in Dumnezeu.

[Ioan 6.35.]
[...] Eu sunt Painea vietii. [...]

[Ioan 6.51.]
Eu sunt Painea vie, care s-a pogorat din cer. Daca mananca cineva din painea aceasta, va trai in veac; si painea aceasta, pe care o voi da eu, este trupul Meu, pe care il voi da pentru viata lumii.

[Ioan 6.54.]
Cine mananca trupul Meu, si bea sangele Meu, are viata vesnica; si Eu il voi invia in ziua de apoi.

[Ioan 7.38.]
Cine crede in Mine, din inima lui vor curge rauri de apa vie, cum zice Scriptura.

[Ioan 11.25., 11.26.]
[...] "Eu sunt invierea si viata. Cine crede in Mine, chiar daca ar fi murit, va trai.
Si oricine traieste, si crede in Mine, nu va muri niciodata." [...]

[Ioan 12.44. - 12.46.]
[...] "Cine crede in Mine, nu crede in Mine, ci in Cel ce M-a trimis pe Mine.
Si cine Ma vede pe Mine, vede pe Cel ce M-a trimis pe Mine.
Eu am venit ca sa fiu o lumina in lume, pentru ca oricine crede in Mine, sa nu ramana in intuneric."

[Ioan 14.6.]
[...] "Eu sunt calea, adevarul si viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine."

[Evrei 13.8.]
Isus Hristos este acelasi ieri si azi si in veci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu