joi, 26 aprilie 2018

Mesaje imbecile marca RCS & RDS

Pe adresa de mai jos

http://info.rcs-rds.ro/anunturi/risc-deconectare/?session=6b59377a38796e5134674351662f455731707151526748494676346c374a416253634e5545474f504f6d673d&first_url=lmar2010.blogspot.ro%2F

am primit un mesaj tampit de "risc deconectare servicii", conform imaginii de mai jos:


Cica "figurați în baza noastră de date cu factura lunii curente neachitată", dar,

"Dacă ați achitat deja factura RCS&RDS aferenta lunii curente vă rugam să ignorați acest mesaj.".

M-am uitat pe factura RCS & RDS curenta si am vazut ca are scadenta pe 30.Aprilie.2018, conform imaginii de mai jos:


Pai, suntem abia pe 26.Aprilie.2018.

Pe de o parte, e pacat ca ANAF nu este la fel de grijuliu cu cetatenii (in slujba carora, chipurile, s-ar afla). ANAF nu trimite informari curente cu privire la datoriile neachitate ale cetatenilor, ci asteapta sa treaca aproape 5 ani de la neplata debitelor (adica sa nu se prescrie prin lege datoriile), dupa care trimite facturi cu debitele restante, la care se adauga dobanzi si penalitati. De ce se procedeaza asa? Pentru ca ANAF sa bage mai multi bani de la cetateni in "pusculita" mafiei politico-economice.

Pe de alta parte, m-as astepta ca RCS & RDS sa trimita mesaje dupa ce a devenit evident ca nu s-a platit o factura la scadenta.

In condtiile date, atat timp cat nu am plati restante la RCS & RDS (tot asa cum nu am plati restante la nicio alta firma sau institutie a statului) si cum RCS & RDS trimite mesaje de tip spam, la care nu este posibil un raspuns direct, ofer si eu acestei firme un mesaj pe blogul personal:

"Daca sunteti cam cretini, duceti-va dracului. Daca nu sunteti cretini, ignorati acest mesaj.
Va pup dulce.

Marius".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu