sâmbătă, 14 aprilie 2018

Organizare periculoasa si amatoriala a Spotlight Festival

Fiind prezent pe 12.Aprilie.2018 la deschiderea Spotlight Festival, am remarcat si fotografiat cateva situatii.

S-a spus ca se inchide circulatia pe Calea Victoriei. Destul de fals.

Chiar daca pe unele portiuni circulatia era inchisa, pe o zona de pe Calea Victoriei inchisa circulatiei am vazut mai intai un tractor!
Dupa care am vazut un Telemac (o macara). Ce cautau utilajele astea pe acolo, la acea ora?
Macaraua circula in bezna. Calea Victoriei era mai putin luminata, pentru ca urmau proiectiile luminoase de pe cladiri. Lumina din fotografie se datoreaza in cea mai mare masura blitzului.
Am ajuns la spectacolul cu costume luminoase. Costumatii au stat pentru putin timp pe scena, dupa care au coborat in mijlocul publicului. Faptul nu a fost anuntat anterior, ci lumea a fost indemnata de jandarmi sa creeze spontan un culoar.
Intamplator, culoarul s-a format chiar in zona unde ma aflam. Eu nu m-am miscat din loc pentru ca in partea in care ar fi trebuit sa ma misc era un traseu de cabluri acoperit si denivelat. Dupa parerea mea, acest traseu de cabluri putea pune probleme oamenilor (nu stiu daca nu cumva s-a impiedicat cineva in el in ingramadeala).
Costumatii luminosi ajunsi in mijlocul publicului nu au aratat celor prezenti mai nimic. Doar cei din fata lor au putut vedea ceva.
Nici macar pe imaginile ecranelor nu s-a putut vedea mare lucru, adica spectacolul a fost mai degraba fictiv. Credeam ca de aceea exista scene, ca sa poata vedea toata lumea spectacolul. Nu am inteles mai nimic din ceea ce s-a intamplat, iar exlicatii de la organizatori (altele decat formale si in bataie de joc) nu cred ca vom avea vreodata.
Cameramanii s-au dovedit cam in plus in acele momente.
Dar fiecare se ocupa de ale lui...
Au fost doua trupe cu costume luminoase, cealalta a ramas din fericire pe scena. Tot spectacolul celor doua trupe nu cred ca a durat mai mult de 15 minute, dupa care lumea a fost indemnata sa mearga pe Calea Victoriei si sa viziteze locurile cu proiectii luminoase.
Numai ca pe portiunea de Calea Victoriei cuprinsa intre strazile Stirbei Voda si C. A. Rosetti, inclusiv pe strazile mentionate, se circula. Erau prezente inclusiv autobuze. In inghesuiala de acolo, lumea se strecura printre masini cum putea.
Derutanta, periculoasa si amatoriala organizarea evenimentului, dupa parerea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu