sâmbătă, 12 mai 2018

Reparatii la gardul de la terenul de sport din Parcul Drumul Taberei

Ieri, 11.Mai.2018, am ajuns la terenul de baschet si am vazut ca era partial ocupat de materiale de constructie. Se repara gardul, se inlocuiau si se completau grilajele lipsa.
Omul din centrul imaginii de mai jos (si din dreapta imagii de mai sus) tocmai le spunea copiilor sa se duca la celalalt cos si ca normal era sa inchida tot terenul pe perioada lucrarilor. M-am bagat in seama si am spus ca nu mi se parea deloc normal ceea ce se intampla. Omul a vazut ca fac poze si a spus ca le pun pe FaceBook si dupa aia apar discutii. I-am raspuns ca nu le pun pe FaceBook, fapt care mi se pare evident.
Nu stiu de ce ar fi fost obligatoriu ca materialele sa fie depozitate chiar pe terenul de sport. La scurt timp lucratorii au venit si le-au luat de acolo. S-a facut loc, dupa cum se poate vedea in cele doua poze de mai jos.
A fost aparatul foto atat de intimidant, daca s-a facut loc aproape instantaneu? Habar n-am.
Din cate am vazut, amfiteatrul a fost imprejmuit. Parea in stare buna si nu stiu ce reparatii ar fi necesare. Poate se vor vopsi bancile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu