marți, 1 mai 2018

Prin Parcul Drumul Taberei

In aceste zile am tot fost bombardati la televizor cu stiri consumistice, probabil ca sa creasca vanzarile ocazionate de zilele libere din jurul datei de 1 Mai.

Mai intai ni s-a spus ca lumea s-a tirat la munte (in special pe Valea Prahovei) si la mare, ca s-au umplut cluburile (se pare ca mai toate sunt de "fite"), ca lumea petrece non-stop, ca s-au incins gratarele cu mici (probabil ca si berea s-a pus la fiert...).

Nu prea am inteles de ce ar trebui sa plec la munte sau la mare pentru a sta intr-un club, parca nu exista cluburi si in Bucuresti sau in orice alte localitati mari sau un pic mai mici...

Nu prea am inteles nici de ce halitul de mici si bautul de bere inseamna o mare realizare, care trebuie sa aiba loc intr-o zi de sarbatoare. Probabil din cauza ca multi romani nu au parte nici macar de asa ceva, din cauza salarizarii si vietii mizere.

Emisiunile de stiri s-au redus mai mult la publicitate, fiind recomandate tot felul de destinatii-fantoma catre nimic (teleportarea este obligatorie pentru cei pentru care timpul inseamna bani!). In general, la aceste destinatii, in afara unor cosmelii unde poti sa dormi nu prea ai ce face si trebuie sa te sugestionezi ca peisajul romanesc este unic (probabil din cauza lipsei asfaltului si abundentei taranei) ca sa crezi ca ai facut vreo mare branza.

Propaganda consumistica ne-a bagat din nou pe gat stiri cu diverse nulitati bogate care, cica, nu se uita la bani atunci cand e vorba de distractie, de parca distractia e direct proportionala cu suma de bani cheltuita.

Dupa care am aflat din prognozele meteo ca la mare era cam frigut (maxim 20°C), iar la televizor am vazut ca lumea statea pe plaja imbracata si se cam uitau unii la altii, si ca turistii bucuresteni urmau sa faca fata din nou aglomeratiei si nervilor (ca de obicei) pe Valea Prahovei si pe autostrada Constanta-Bucuresti.

Pentru mine astfel de zile inseamna multa aglomeratie si ma cam feresc de ele. Am facut o "drumetie" in Parcul Drumul Taberei. Am vazut ca se instalase o scena si cantau niste "baieti", dar nu am fost interesat sa raman la spectacol. M-am cam plictisit de circul indoielnic oferit de primarii...

As vrea sa mai subliniez doar ca luna aprilie a anului 2018 mi s-a parut cea mai calda si mai insorita din viata mea. Cred ca in fiecare zi a fost soare si ca au fost vreo 2-3 averse dupa amiaza sau seara (nimic care sa ma deranjeze).

Sa vedem cum va fi luna mai! Cica in nordul Frantei (in Normandia) a venit iarna din nou...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu