joi, 30 iunie 2011

Austeritate pentru cetatean, opulenta si risipa de bani publici pentru infractorii de la putere

Austeritate pentru cetatean, opulenta si risipa pe bani publici pentru infractorii de la putere. Aceasta este situatia in care ne aflam. Infractorii de la putere au creat un paradis juridic prin care pot cheltui banii publici fara restrictie, chiar daca aceasta duce la destabilizare economica globala si la subminarea economiilor nationale.

Nimeni din cadrul puterii (nici in Romania, nici in Grecia, nici oriunde!) nu a fost facut NOMINAL raspunzator pentru cheltuirea eronata/ ineficienta/ frauduloasa/ ilicita a banilor publici. Nici nu are rost sa pomenim cazul Ridzi (musamalizat de autoritati), care este derizoriu prin prisma sumei. Statul musamalizeaza in general situatia cheltuielilor publice. Statul nu este obligat prin lege sa alcatuiasca o lista a cheltuielilor care au dus la situatia actuala a deficitului public. Statul nu este obligat prin lege sa identifice persoanele responsabile de deficitul financiar. Statul nu este obligat prin lege sa urmareasca penal persoanele care produc dezastre financiare pe bani publici. Sau daca este obligat prin lege, atunci statul incalca legea, ignorand-o, devenind astfel complice al autorilor.

CER UNIUNII EUROPENE URMATOARELE EMITEREA DE URGENTA DE LEGI CARE SA OBLIGE CA:
1. FIECARE STAT AL UNIUNII EUROPENE SA AFISEZE PUBLIC LUNAR SITUATIA DEFICITULUI PUBLIC;
2. FIECARE STAT AL UNIUNII EUROPENE SA AFISEZE PUBLIC LUNAR PROGNOZA DEFICITULUI PUBLIC PENTRU LUNA URMATOARE;
3. FIECARE STAT AL UNIUNII EUROPENE SA AFISEZE PUBLIC PROGNOZA ANUALA A DEFICITULUI PUBLIC;
4. FIECARE STAT AL UNIUNII EUROPENE SA AFISEZE PUBLIC DEFICITUL PUBLIC AL ANULUI PRECEDENT;
5. IN CAZUL STATELOR CARE INREGISTREAZA CRESTEREA DEFICITULUI PUBLIC, ORICE STAT CARE SE AFLA IN ACEASTA SITUATIE SA AFISEZE PUBLIC CAUZELE CARE AU DUS LA CRESTEREA DEFICITULUI PUBLIC, DATELE PERSONALE DE IDENTIFICARE ALE PERSOANELOR VINOVATE DE CRESTEREA DEFICITULUI PUBLIC, MODALITATILE DE REDUCERE IMEDIATA A DEFICITULUI PUBLIC, INCEPEREA URMARIRII PENALE SI CONDAMNAREA VINOVATILOR DE CHELTUIELI NEJUSTIFICATE ALE BANILOR PUBLICI;
6. STATELE CARE CER CRESTEREA DEFICITELOR PUBLICE PE MOTIV DE CRESTERE ECONOMICA SAU PE MOTIV DE EFICIENTA ECONOMICA, SA FIE OBLIGATE SA PROBEZE INITIAL PRIN PROIECTE ACEASTA EFICIENTA ECONOMICA. PROIECTELE SA CUPRINDA DATELE PERSONALE DE IDENTIFICARE ALE INITIATORILOR PROIECTELOR SI DATELE DE IDENTIFICARE ALE TUTUROR BENEFICIARILOR SUMELOR DE BANI. IN CAZUL UNUI ESEC AL ACESTOR PROIECTE, NUMAI CEI NOMINALIZATI SA FIE SUPUSI MASURILOR DE AUSTERITATE. Nu trebuie sa existe raspundere colectiva pentru ticalosie sau prostie individuala!
7. FIECARE STAT AL UNIUNII EUROPENE SA FUNCTIONEZE PE CRITERII DE EFICIENTA ECONOMICA. ORICE CRESTERE A DEFICITELOR PUBLICE, CU EXCEPTIA SI IN CONDITIILE ENUNTATE LA PUNCTUL 6, SA FIE INTERZISE PRIN LEGE!

Ca opinie personala, consider ca institutiile europene nu lucreaza in interesul cetatenilor europeni si ca au prestat pana acum o munca deficitara. De aceea, cer reducerea salariilor si a cheltuielilor de functionare a institutiilor europene cu cel putin 50%. Salariile si cheltuielile din Parlamentul European reprezinta o sfidare fata de cetatenii supusi unor "masuri "dure" dar "necesare"" de austeritate. Eficienta muncii prestate in cadrul Parlamentului European in raport cu cetatenii Uniunii Europene este de maxim 10%.

CETATEANUL UNIUNII EUROPENE NU ESTE SI NU TREBUIE SA FIE SCLAVUL STATULUI DIN CARE FACE PARTE SAU AL UNIUNII EUROPENE!

Un comentariu:

  1. Hi, I do believe this is a great blog. I stumbledupon it ;) I'm going to come back once again since i have bookmarked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help others.

    My blog - How to get a girlfriend

    RăspundețiȘtergere