joi, 20 septembrie 2012

"Performeri" in statul de drept

Aflam de pe sursa http://www.evz.ro/detalii/stiri/Judectori-condamnai-la-nchisoare-cu-executare-1000832.html:

"Doi judecători de la Tribunalul Dolj au fost condamnaţi la închisoare după ce au fost găsiţi vinovaţi că au luat mită de la trei persoane arestate, suma de 45.000 de euro [!!!] pentru a dispune eliberarea acestora şi pentru a da o sentinţă mai blândă.

Curtea de Apel Cluj l-a condamnat pe judecătorul Marius Bogdan Diaconescu la patru ani şi şase luni de închisoare, cu executare. Magistratul a luat suma de 15.000 de euro pentru a dispune ca trei persoane arestate, să fie eliberate sub control judiciar. În schimbul banilor, magistratul urma să dea în acelaşi caz o sentinţă mai uşoară.

Al doilea judecător condamnat este Laurentiu Traian Anghel. Acesta a fost condamnat la patru ani de închisoare, cu executare. Judecătorul Anghel a jucat rolul intermediarului dintre avocaţii celor trei arestaţi care au plătit suma de 45,000 de euro şi judecătorul Diaconescu. Potrivit probelor de la dosar, judecătul Anghel şi-a oprit pentru suma de 5.000 de euro.

În acelaşi dosar au mai fost condamnaţi la pedepse cu executare, avocaţii Tiberius Ciucă şi Ion Militaru. În total, cei doi avocaţi şi-au reţinut pentru ei suma de 25.000 de euro."


45.000 de euro pentru eliberarea unor infractori si pentru o sentinta mai blanda?! Bietii infractori, cum au strans ei spaga banut cu banut, desi afacerile lor erau mereu pe minus, probabil...

Din nou remarcam ca singura posibilitate de prosperitate in Romania este incalcarea legii! Din nou vedem ce de bani se gasesc pentru spagi, din acest motiv ramanand sume absolut modice pentru salarii.

Intelegem foarte bine ca in Romania statul de drept = statul de spaga. Sistemul ticalosit a creat o legislatie draconica, de neinteles si imposibil de respectat fara costuri uriase. Dar a creat si scurtaturi: cine vrea sa-si reduca cheltuielile poate incalca legea contra spaga.

Ne-am nascut ieri, deci suntem convinsi ca toti condamnatii din acest caz erau la prima abatere... Probabil ca prin aceste condamnari inculpatii se vor putea bucura, in sfarsit, de o batranete linistita si lipsita de griji, la fel ca orice pensionar onest.

4 comentarii:

  1. ”Din nou remarcam...”, ”Intelegem foarte bine...”, ”Ne-am nascut ieri...”.

    nea barbule,
    in capul tau te vezi in mai multe exemplare?!

    mi-a zis seful sa iti spun ca mincinos esti tu! a zis ca stie el mai bine ca te-au dat francezii afara si ca acum te sponsorizeaza babacul. a mai zis sa nu ma mai faci tembel atata timp cat tu esti un distrus!

    eu ii urez blogului LMA! (fara ipocrizie, din tot sufletul meu),hai noroc!

    agentul! agentul de serviciu!

    p.s. - zici ca nu ai luat bonificatia de la impozite si taxe??? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Gică Tembelu (Anonim 24 septembrie 2012, 12:21), minti asa cum respiri. In loc sa te pronunti pe subiecte, incerci sa manipulezi, sa ma denigrezi si scrii minciuni despre mine.

      Nu te-am facut tembel. "Tembelu" este un nume propriu, nu un substantiv comun. Dar daca te identifici cu substantivul comun este treaba ta :))

      De ce, dragule, te-ai pus iar pe comentarii mincinoase si tendentioase? Iar te-au pus sefii la treaba? Nu se mai poate fura populatia in liniste si consens de blogul meu? :)) Se vor da spagi mai mari ca sa voteze lumea nemernicii urmatori? :))

      Ștergere
  2. scuze de deranj!
    i-am cerut voie lui sefu sa revin si sa imi zic si eu parerea.
    prefer Dacian si nu Dacia, si in loc de Gica vreau Gigi, clar!
    si nu te mai adresa cu dragule ca nu sunt poponar ca prietenii tai carora le dedici creatiile tale schizopsihozangarepetitive si care te sponsorizeaza sa arzi gazul.
    si nu te mai crede dom profesor, ca ne ti tu lectii de orce fel cand esti un parazit social si o lipitoare care suge sangele nevestisi.
    eu nu te salut ca sefu, eu iti zic doar hai sictir!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Gigi Dacian (Anonim 24 septembrie 2012, 12:34), minti si ma insulti asa cum respiri. Multumesc pentru insulte.

      De ce, dragule, te-ai pus iar pe comentarii mincinoase si tendentioase? Iar te-au pus sefii la treaba? Nu se mai poate fura populatia in liniste si consens de blogul meu? :)) Se vor da spagi mai mari ca sa voteze lumea nemernicii urmatori? :))

      Nu are rost sa-ti recomand sa-ti faci blog si sa numesti acolo prietenii mei si sponsorii mei. Stim amandoi ca acest lucru nu se va intampla. Nu dau lectii nimanui, am dreptul la opinie. Dar nazisti ca voi nu recunosc acest lucru. Nu va baga nimeni cu forta articolele mele in cap. Dar inteleg foarte bine ca numai propaganda oficiala trebuie sa existe, la fel ca in comunism. Halal democratie si democrati!

      Multumesc la fel pentru ultima urare.

      Ștergere